Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خوسف گفت: سرمایه‌گذارانی از کشور آفریقای جنوبی و چین در صنایع نیروگاه‌های خورشیدی و مجتمع فولادی خوسف ورود جدی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، محمد شفیعی در دیدار با امام جمعه شهرستان خوسف گفت: این شهرستان به دلیل پراکندگی بسیار زیاد و همچنین نبود خیلی از زیر ساخت‌ها با مشکلات بسیار زیادی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعتبارات اندک شهرستان نمی‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد که لازم است مدیران پیگیر دریافت اعتبارات ملی باشند.

شفیعی اظهارکرد: یکی دیگر از راه‌های رفع مشکلات زیرساختی توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان است که در این راستا سرمایه‌گذارانی از کشور آفریقای جنوبی و چین در صنایع نیروگاه‌های خورشیدی و مجتمع فولادی ورود جدی کرده‌اند.

فرماندار خوسف ادامه داد: استان خراسان جنوبی استان نوپایی است و وضعیت نیروهای ادارات در وضعیت خوبی قرار ندارد و امیدواریم با سفر رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور قسمتی از این مشکلات رفع شود.

وی تصریح کرد: در ورودی شهرستان دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی که ظرفیت بسیار خوبی است، در کارهای تحقیقاتی در زمینه کشاورزی اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

فرماندارخوسف گفت: یکی دیگر از ظرفیت‌های شهرستان بزرگترین مجتمع گلخانه‌ای محمدیه است که در حال حاضر ۳۵ واحد فعال در این مجتمع وجود دارد.

شفیعی با بیان اینکه اولین کشتارگاه صنعتی استان در شهر خوسف در حال احداث است، افزود: از محل اعتبارات ملی دو پروژه سد خاکی آرک و بین آباد با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و پروژه سازه سنگ و ملات روستای سیوجان با اعتبار ۴ میلیارد و نهصد میلیون ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 11 درصد جمعیت شهرستان در مناطق عشایری ساکن هستند، افزود: طی یک سال گذشته برق ۱۱ منطقه عشایری با پنل‌های خورشیدی تامین شده است.

فرماندار خوسف ادامه داد: بعد از ۱۵ سال از گازرسانی به خراسان جنوبی عملیات گازرسانی به بخش جلگه ماژان و دهستان خور شروع شده است.

شفیعی اظهارکرد: خوسف دارای رتبه اول کانی‌های فلزی در استان است و تعداد ۵ معدن طلا در خوسف وجود دارد که به عنوان یکی از این پروژه‌ها معدن طلای شادان است.

فرماندار خوسف گفت: در بحث قنوات اتفاقات خوبی رخ داده و تاکنون ۷۵ قنات در شهرستان لایروبی شده است.

وی یاداورشد: از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی کارخانه‌های بنتونیت، چرم و فرآوری محصولات کشاورزی در حال احداث هستند و طی چند سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.



انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آفریقای جنوبی برق چین خراسان جنوبی کشاورزی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مرکزی گفت: تولیدکنندگان و صنعتگران، سرداران جنگ اقتصادی هستند و با به حرکت درآوردن چرخ‌های تولید با تأمین احتیاج کشور به انواع کالاها، در میدان مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن مجاهدت می‌کنند.

درودگر در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی که در اطاق بازرگانی شهر صنعتی کاوه برگزار شد افزود: بعضی مشکلات صنایع این شهرستان در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی و تأمین انرژی، در حوزه اختیارات مسئولان شهرستانی بود که دستورات لازم برای برطرف شدن آنها صادر شد و بعضی مشکلات نیز باید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد که مقرر شد تمهیدات لازم در سطح استان برای برطرف شدن آنها اتخاذ شود.
او با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات حوزه تولید این شهرستان باید در سطح کلان مطرح و با اصلاح قوانین و مقررات برطرف شود، گفت: در این خصوص نیز مکاتباتی به منظور اصلاح و بازنگری در بعضی قوانین و مقررات و تسهیل در آنها صورت خواهد گرفت که بعد از طی تشریفات اداری و گردش کار پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.
فرماندار ساوه نیز گفت: با توجه به ظرفیت‌های متعدد و متنوع صنعتی در بزرگترین شهر صنعتی کشور، موجب کاهش نرخ بیکاری در استان‌های همجوار شده است.
الیاسی افزود: تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی و کمیته حمایت قضائی از صنایع دادگستری شهرستان ساوه با حمایت دستگاه قضایی استان فرصت طرح پرونده‌های واحد‌های تولیدی که در روند تولید آنها موانعی ایجاد شده را مهیا کرده و این نشست‌ها کمک شایانی به مانع زدایی در تولید خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • حضور کشور‌های بریکس در جشنواره فیلم مسکو
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • پیله مشکلات نوغاندارای؛ نبود صنایع تبدیلی است
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • بیش از هفت هزار قطعه زمین در روستاهای مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن