Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@00:55:05 GMT

رهبر ارکستر سمفونیک ایران در «شب موسیقی»

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۲۶۳

رهبر ارکستر سمفونیک ایران در «شب موسیقی»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «شب موسیقی » دومین شب از مجله شبانگاهی «شب های هنر»  است که یکشنبه شب ها ساعت 23 پخش می شود.

رضا مهدوی مجری کارشناس «شب موسیقی» یکشنبه 6 مرداد ماه در این برنامه میزبان شهرداد روحانی موسیقیدان، آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی می شود و با وی درخصوص ارکستر سمفونیک ایران به گفتگو می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش سه قطعه از ارکستر سمفونیک ایران به رهبری شهرداد روحانی و دو قطعه از علی رهبری در برنامه این هفته «شب موسیقی» پخش می شود.

در قسمت ناشنیده های «شب موسیقی» یکشنبه شب، قطعه ای از استاد بنان که در سال 43 اجرا شده است پخش خواهد شد.

گزارشی از بزرگداشت محمدعلی بهارلو از نوازندگان قدیمی ویلن، گفتگو با پرویز بیات نوازنده پیشکسوت کنترباس و باسابقه ترین نوازنده ارکستر سمفونیک تهران و پخش گفتگویی درخصوص زنده یاد مصطفی کمال پورتراب آهنگ‌ساز ایرانی و از استادان تئوری موسیقی (استاد شهرداد روحانی) از دیگر بخش های مجله «شب موسیقی» است.

«شب موسیقی» به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، مجله تخصصی موسیقیایی، یک شنبه شب ها ساعت 23 به طور زنده، از شبکه 4 سیما پخش می شود. 

«شب های هنر» محصول گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما است که از شنبه تا جمعه، هرشب ساعت ۲۳، به یکی از موضوعات تئاتر، موسیقی، شعر و ادبیات، کتاب و روایت، معماری، سینما و طنز می پردازد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: موسیقی ارکستر سمفونیک رضا مهدوی شب موسیقی شهرداد روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیل به دنبال جنگ نیست

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، جمهوری اسلامی ایران شنبه و یکشنبه و در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی و پهپادی قرار داد.

در همین رابطه، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت، تل‌آویو پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست و «در این شرایط، تعادل لازم است.»

او گفت، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بسیاری از رهبران جهان صحبت می‌کند و در پاسخ به اقدامات ایران «گفت‌وگوی صمیمی با متحدان» وجود دارد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران ایران بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه و اصابت موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اسحاق هرتزوگ گفت: «ما همه را در نظر می‌گیریم. ما خونسرد و شفاف عمل می‌کنیم.»

رئیس رژیم صهیونیستی افزود: «فکر می‌کنم که ما به شیوه‌ای بسیار متمرکز و بسیار مسئولانه عمل می‌کنیم و مطمئن هستم که بر این اساس تصمیمی اتخاذ خواهد شد که اطمینان حاصل کند که از مردم اسرائیل محافظت و دفاع می‌کنیم.»

در همین حال یک مقام صهیونیست گفت، جلسه کابینه جنگی رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه بدون تصمیم‌گیری درباره نحوه واکنش اسرائیل به حمله ایران پایان یافت. به ادعای او، کابینه مصمم به پاسخگویی است، اما هنوز در مورد زمان و محدوده تصمیم‌گیری نشده است.

این مقام مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی «موظف شده است تا گزینه‌های بیشتری برای پاسخ ارائه کند.» جدای از این، یک مقام ارشد دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که یک مقام اسرائیلی به ایالات متحده گفته است که به دنبال تشدید قابل توجه رویارویی با ایران نیست.

دیگر خبرها

  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی
  • بازتاب عملیات وعده صادق در ترکیه
  • اولویت‌های کاری ارکسترهای دولتی در سال ۱۴۰۳ معرفی شدند
  • آثار ماندگار مردی که موسیقی معاصر مدیون اشعار اوست! + فیلم
  • ضرورت پاسداشت موسیقی فاخر ایرانی/سال گذشته ذائقه علاقه‌مندان موسیقی ایرانی تأمین شد
  • اولین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی در سال جدید برگزار شد
  • رئیس رژیم صهیونیستی: اسرائیل به دنبال جنگ نیست
  • هرتزوگ: اسرائیل پس از حمله ایران به دنبال جنگ نیست
  • اجرای ارکستر ملی سمفونی در قلعۀ فلک‌الافلاک خرم‌آباد
  • ارکستر سمفونی فلک‌الافلاک برگزار می‌شود