Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی، گفت: نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ساعت 6 و 45 دقیقه صبح در محل کمیسیون تلفیق و با حضور معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات برگزار شد.

اخبار سیاسی- وی افزود: در این جلسه معاون وزیر اطلاعات توضیحاتی را در رابطه با چگونگی و نحوه دستگیری 17 جاسوس آمریکایی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با امتناع از بیان جزئیات و توضیحات ارائه شده توسط معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در این نشست اظهار داشت: اطلاعات مربوط به این موضوع جزو اطلاعات طبقه‌بندی شده است و امکان انتشار آن وجود ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ابوترابی مجلس وزیر اطلاعات جاسوسی مجلس شورای اسلامی معاون وزیر وزارت اطلاعات جاسوسان آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین

مجلس نمایندگان آمریکا مجددا قانونی را تصویب کرد که می‌تواند به ممنوعیت برنامه «تیک‌تاک» در آمریکا منجر شود، هرچند این بار به آن فرصت بیشتری خواهد داد.

به گزارش وبسایت خبری بیزنس اینسایدر، به موجب این لایحه، مالک چینی تیک‌تاک یک سال فرصت دارد تا دارایی‌های این شرکت در آمریکا را واگذار کند وگرنه با ممنوعیت رو به رو خواهد شد. 

نسخه قبلی این لایحه فقط شش ماه به شرکت چینی «بایت دنس» فرصت داده بود تا مالک جدیدی پیدا کند. 

قدرت دادن به قوه مجریه برای تحریم ایران و مصادره اموال بلوکه شده روسیه

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان برای تسریع در اجرای این طرح، آن را با لایحه‌ای ترکیب کرد که به آمریکا اجازه می‌دهد دارایی‌های بلوکه شده روسیه را به نفع اوکراین مصادره کند؛ سپس آن را در بسته‌ای حاوی لایحه‌های کمک به تایوان، اسرائیل و اوکراین قرار داد که همگی ماه‌هاست به تعویق افتاده‌اند.

این بسته قانونی در عرض چند روز به سنا می‌رود و احتمالا در آن جا هم تصویب خواهد شد. 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک می‌گوید این لایحه همچنین به قوه مجریه اجازه می‌دهد ایران را تحریم کرده و از سوی دیگر، توانایی حماس را برای آنچه «تامین مالی تروریسم» می‌خواند مختل کند.

خبرگزاری سی‌ان‌ان نیز می‌گوید این لایحه بنادر و پالایشگاه‌هایی که نفت ایران را دریافت و فرآوری می‌کنند تحریم خواهد کرد. همچنین ممنوعیت‌های بیشتری بر صادرات کالاها و فناوری با منشاء آمریکایی به ایران اعمال خواهد شد. 

لایحه مذکور چندین وجه دارد. در خصوص تیک‌تاک، سیاستمداران آمریکایی بارها ابراز نگرانی کرده‌اند. این برنامه که روی تلفن همراه نصب شده و افراد ویدئوهای کوتاهی در آن به اشتراک می‌گذارند، اخیرا میان جوانان آمریکایی بسیار محبوب شده است. مقامات این کشور مدعی هستند شرکت بایت دنس اطلاعات کاربران را با دولت چین به اشتراک می‌گذارد.

از سوی دیگر، تلاش‌های بالقوه آمریکا و اتحادیه اروپا برای مصادره دارایی‌های روسیه، با واکنش شدید مسکو مواجه شده است. ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش‌تر چنین اقدامی را دزدی و جنگ تجاری خوانده و می‌گوید مسکو پاسخ سختی به آن نشان خواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • بادامچیان: در انتخاب رئیس مجلس دوازدهم دخالتی نمی‌کنیم/فراکسیون موتلفه در مجلس تشکیل می‌شود
  • مدودف خطاب به آمریکایی‌ها: حرامزاده‌ها فقط جنگ را طولانی می‌کنید
  • حرب موتلفه همفکر، همکار و پشتیبان نمایندگان است
  • سرمایه فرزندانمان را خرج امنیت کشورهای دیگر می‌کنیم
  • تصویب لایحه مجلس نمایندگان آمریکا علیه ایران، روسیه و چین
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک، به بسته حمایتی رژیم صهیونیستی و اوکراین اضافه می‌شود