Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@07:29:50 GMT

بازیکن تیم فولاد خوزستان پیش از شروع لیگ مصدوم شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۵۴۱

بازیکن تیم فولاد خوزستان پیش از شروع لیگ مصدوم شد

اکبر مرادی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: عباس بوعذار در تمرینات ۲ روز پیش در تهران از ناحیه مینیسک زانوی پای چپ مصدوم شد.

وی گفت: احتمالا این بازیکن بین ۲ تا سه هفته در بند مصدومیت است و نیاز به استراحت و تمرینات سبک دارد البته برای تشخیص نهایی ابتدا باید عکس MRI گرفته شود و سپس تصمیم گیری کنیم ولی مصدومیت او کوتاه مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پزشک تیم فولاد خوزستان افزود: از امروز تمرینات تیم شروع می شود و تمام بازیکنان به لحاظ جسمانی در شرایط ایده آلی هستند. دیروز تمام بازیکنان در تست پزشکی ایفمارک شرکت کردند که جواب معاینات بازیکنان در روزهای آینده به باشگاه ارجاع داده می شود .

بوعذار پیش از این برای گذراندن خدمت سربازی در تیم فجرسپاسی شیراز حضور داشت که با انجام مراحل تسویه حساب پایان خدمت سربازی اش به طور رسمی به فولاد خوزستان اضافه شد.

به گزارش ایرنا تمرینات تیم فولاد از روز یکشنبه در مجموعه ورزشی ۲۰۰ دستگاه از سر گرفته می شود. فولادی ها روز هشتم مردادماه در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم ذوب آهن می روند.

۹۸۷۹/ ۶۰۳۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بازی پزشک ذوب آهن سربازی فولاد خوزستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!

هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت از تیم جنوبی جدا شد

 

یکی از بازیکنان خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به بیماری، از این باشگاه جدا شد.

سرجیو سائول کوینترو چاوز در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال با مدیران باشگاه استقلال خوزستان به توافق رسید و روز 16 اسفند سال 1402 با این باشگاه قرارداد بست.

پس از امضای قرارداد، این هافبک 25 ساله اکوادوری در تست‌های ایفمارک شرکت کرد و مشخص شد که به هپاتیت B مبتلاست. بعد از این اتفاق، نام چاوز از فهرست تیم استقلال خوزستان خارج شد تا آبی‌های اهوازی بتوانند بازیکن دیگری به خدمت بگیرند که محمد آبشک را از فولاد خوزستان جذب کردند.

کوینترو که یک دقیقه هم برای استقلال خوزستان بازی نکرد، پنجمین بازیکن خارجی این تیم در لیگ بیست‌وسوم به شمار می‌رفت که خیلی زود از جمع شاگردان سیروس پورموسوی جدا شد.

باشگاه استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات زمستانی توانست ساویو روبرتو از برزیل، آسو رستم از عراق، دوستونبک تورسونوف از ازبکستان و عثمان اندونگ از سنگال را به خدمت بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • جزییات بیماری هپاتیت بازیکن اکوادوری استقلال خوزستان
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • سفال‌منش:۳ لژیونر فوتسال مصدوم شدند؛چه کسی مسئولیت می‌پذیرد؟
  • لیگ برتر والیبال؛ خانزاده امتیازآورترین بازیکن دیدار پیکان و فولاد
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است