Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا برات زاده بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور در تابستان از سوم مرداد آغاز شده است.

وی از ثبت نام ۸۰۰ نفر برای حضور در این اردوها خبر داد و گفت: با توجه به مهلت باقی مانده تا پایان زمان ثبت نام و همچنین افزایش سال به سال استقبال از این اردوها پیش بینی می‌شود امسال یک هزار نفر برای شرکت در اردوهای راهیان نور غرب ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، مدت زمان این اردو را هفت روز اعلام کرد و افزود: زائران راهیان در این اردو به مدت سه روز از مناطق عملیاتی کردستان و کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

برات زاده، بازدید از مناطق عملیاتی یادمان شهدای مرصاد، یادمان شهدا در شهرهای سنندج، بانه و سردشت، یادمان شهدای پاوه، یادمان شهدای باشگاه افسران و تپه‌های الله اکبر و یادمان شهدای ارتفاعات سیران بند و بوالحسن را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این رادو برشمرد.

وی ادامه داد: همچنین زائران در این سفر معنوی به اماکن زیارتی امامزاده طبس، مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه (علیه السلام) مشرف و از مناطق دیدنی اصفهان، همدان، سنندج و کردستان نیز بازدید خواهند داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای شرکت در این اردوها وجود ندارد، بیان داشت: علاقه مندان برای ثبت نام می‌توانند به دفاتر، پایگاه‌ها و حوزه و نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند.

برات زاده اضافه کرد: همچنین افرادی که علاقه مند هستند با ماشین شخصی به این اردو بروند، می‌توانند از اسکان رایگان در مناطق و تغذیه با کمترین قیمت استفاده کنند.

وی یادآور شد: در تابستان سال گذشته ۷۰۰ نفر در این اردوها شرکت کردند که هر سال بر تعداد علاقه مندان به حضور در اردوی راهیان نور افزوده می‌شود.

کد خبر 4678470

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه انصار الرضا ع خراسان جنوبی اردوهای راهیان نور بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

فعالیت سامانه بارشی جدید از عصر سه شنبه در خراسان جنوبی آغاز شد و امروز در برخی مناطق استان شدت گرفت.

گزارش‌های دریافتی حاکی است بارش‌های رگباری باعث جاری شدن روان آب در معابر شهری و روستایی شهرستان‌های طبس، بشرویه و زیرکوه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های امروز به بخش‌هایی از راه‌های روستایی در مناطق غرب استان خسارت زد.

محمدعلی آخوندی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون در طبس، دیهوک و خوسف سیلاب جاری بوده و خسارت‌ها در حد معمول است.

وی با بیان اینکه برخی آبنما‌های طبس از سیلاب آسیب دیده، عنوان کرد: در زمان حاضر مسیر اسفدن به حاجی آباد زیرکوه دچار سیلاب و صاعقه شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: هشدار هواشناسی سطح نارنجی از دیروز در استان صادر شد و بارش‌ها تا اواخر وقت فردا ادامه دارد.

وی اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادی با محوریت فرمانداری‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی هم امروز گفت: ناپایداری جوی تا روز جمعه در استان ادامه دارد و با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها وقوع روان آب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن برخی مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است.

جواد نخعی افزود: براساس الگوی نقشه‌های هواشناختی با تقویت و گسترش ناپایداری‌های جوی تا روز جمعه گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، رگبار و رعد و برق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه پیش بینی می‌شود.

فرماندهی پلیس راه طبس - یزد هم اعلام کرد: با توجه به بارش باران و جاری شدن روان آب در محور‌های منطقه، رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند و تا فردا از سفر‌های غیر ضروری خودداری شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بارش باران در خراسان جنوبی سیلاب به راه انداخت + فیلم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • اعزام زائران عمره خراسان‌ جنوبی عصر امروز از فرودگاه زاهدان
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا