Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی از سوی سیما سادات لاری‎ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، رحمان خدابنده‌لو به عنوان مدیرکل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

در متن حکم ابلاغی معاون وزیر بهداشت آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استفاده از تجارب و دانش کارشناسان خبره در انجام مأموریت‌ها موفق باشید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور موفق باشید.

پیگیری طرح تفصیلی نظام جامع خدمات رفاهی و تلاش جهادی در اجرای آن، ارائه الگوی ایرانی - اسلامی رفاه و معیشت دانشجویی در طرح جامع مجتمع‌های دانشگاهی، پیگیری پروژه‌های عمرانی رفاه دانشجویی، صنعتی‌سازی آشپزخانه‌ها و استانداردسازی سالن‌های غذاخوری و ارائه الگوی استاندارد تغذیه بر اساس الگوهای غذایی علمی و بومی و ایجاد بستر لازم جهت مشارکت فعال دانشجویان در امور صنفی و رفاهی از جمله مأموریت‌های مد نظر معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است.

ارتقای سطح بهداشت روان دانشجویان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بهبود و ارتقای خدمات، مشاوره، آموزش، درمان و بازتوانی، غربالگری سلامت روان و سنجش سیمای زندگی دانشجویان مبتنی بر ابزارهای روزآمد علمی و با توجه به ویژگی‌های حرفه‌ای، بومی و مذهبی، توسعه فضاهای فیزیکی ورزشی در مجتمع‌های دانشگاهی و تدوین پیوست فرهنگی آنها، توسعه ورزش همگانی دانشجویان به‌ویژه در محیط‌های خوابگاهی و تقویت ورزش قهرمانی دانشجویان از جمله تشکیل انجمن‌های ورزشی دانشجویی دیگر مأموریت‌های مدیرکل جدید دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

168 / 168 مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت معاونت فرهنگی وزارت بهداشت سادات لاری وزارت بهداشت خدابنده لو وزارت بهداشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاونت فرهنگی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۹۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • وزیر علوم: باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • سلامت روحی و روانی در رشته‌های علوم انسانی بررسی می‌شود
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد