Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@21:49:19 GMT

پلیس کرمان در مقطع افسری استخدام می کند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۶۲۱

پلیس کرمان در مقطع افسری استخدام می کند

به گزارش ایرنا، سرهنگ نوربخش رشیدی گفت: پلیس کرمان در مقطع کارشناسی به بالا در رشته های حسابداری، کامپیوتر، حقوق، الکترونیک، علوم سیاسی، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت دولتی، روان شناسی و علوم اجتماعی نیروی مرد استخدام می کند.

وی افزود: از بین رشته های علوم سیاسی، علوم تربیتی ،روان شناسی، علوم ارتباطات، فیلم سازی و رایانه نیز برای سازمان عقیدتی سیاسی استخدام صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رشیدی بیان داشت: مقطع تحصیلی داوطلبان باید لیسانس و یا بالاتر و باید یک سری شرایط عمومی و تخصصی را نیز دارا باشند که این شرایط در زمان مراجعه و تشکیل پرونده مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رئیس هسته گزینش پلیس کرمان تصریح کرد: برای داوطلبان شرط معدل ۱۴ تعین و برای خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز شرایط خاصی در نظر گرفته شده که متقاضیان می توانند حداکثر تا ۱۰مرداد ماه سال جاری به هسته گزینش و استخدام واقع در خیابان معلم مرکز استان مراجعه کنند.

۳۰۲۹/۷۴۴۰

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال الکترونیک حقوق رایانه شهدا و ایثارگران معلم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود

سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طرح نور (عفاف و حجاب) در بیجار اجرایی می‌شود و تیم‌هایی از پلیس ضمن استقرار و گشت زنی در نشانگاه‌های سطح شهر طرح عفاف و حجاب را اجرا کردند.

وی ضمن تشکر از همکاری مردم شریف و متدین شهرستان افزود: الحمدالله وضعیت عفاف و حجاب در بیجار مطلوب بوده و تعداد انگشت شماری از نوجوانان که از اثرات سو و مخاطرات بد حجابی ناآگاه هستند در شهر مشاهده شدند که پس از تذکر لسانی حجاب خود را اصلاح کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان کرد: با توجه به مطالبه عموم مردم در موضوع رعایت پوشش و حجاب اسلامی، ادامه این طرح به صورت همگانی و با مشارکت ادارات متولی و اقشار مردم در دستور کار پلیس و دستگاه قضائی است.

سرهنگ قربانی توجه به مقوله حجاب و عفاف را نیاز جامعه و رسالت همه افراد دانست و گفت: این مهم یک فریضه الهی است و باید مدنظر افراد جامعه باشد.

کد خبر 6085136

دیگر خبرها

  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • رشته‌های هسته‌ای در دانشگاه خلیج فارس ایجاد می شود
  • برگزاری کنفرانس هوش مصنوعی در بوشهر+ تصویر
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد