Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی حسینی نوری ظهر امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب عمده فعالیت ها بر دوش جوانان نهاده شده و اصلی ترین اولویت ما در انجام برنامه‌ها و کارهای فرهنگی، اجتماعی و دینی، بهره مندی از توانمندی‌های آنان است.

او با تاکید بر ضرورت افزایش ارتباط با جوانان در حوزه‌های مختلف، گفت: رویکرد ستاد اقامه نماز جمعه بر استفاده بیش از پیش از جوانان بوده و جوانانی که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و هنری طرح‌هایی برای ارایه دارند مورد حمایت ما قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اندیمشک افزود: با تمام وجود پذیرای دغدغه ها، طرح‌ها و برنامه‌های مثبت و کارآمد جوانان خواهیم بود.

حجت الاسلام حسینی نوری با بیان اینکه دغدغه‌ امروز جوانان، اشتغال، مسکن و فضاهای مفرح فرهنگی است بیان کرد: تا جای ممکن باید حرف های جوانان را شنید و با مهربانی و سعه صدر با آنان رفتار کرد، جوان امروز تفاوت هایی با گذشته دارد و به دنبال دیده و شنیده شدن است و ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا این نیاز برطرف شده و جوانان سرخورده نشوند.

او با اشاره بر لزوم افزایش برگزاری جلسات هم اندیشی با جوانان، تاکید کرد: نهاد امامت جمعه اندیمشک ارتباط بسیار خوبی با تمامی آحاد جامعه داشته و در مسایل مختلف از مردم کمک می گیرد، در همین راستا با توجه به توانمندی های قشر جوان بدنبال افزایش این جلسات با حضور پررنگ تر این جوانان هستیم.

خطیب جمعه اندیمشک با تاکید بر به کارگیری جوانان در عرصه های مختلف، تصریح کرد: جوانان امید و آینده کشور هستند و حضور فعال آنان رشد و شکوفایی کشور و انقلاب را تسهیل می کند.

او با بیان اینکه  جوانان را باید باور کرد، گفت: جوان گرایی در دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیش از پیش احساس شده و ضرورت دارد که از ظرفیت‌های قشر جوان برای موفقیت و پیشبرد هرچه بهتر امور کشور استفاده شود.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: نهاد امامت جمعه در دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، فقرا و ایتام از ظرفیت و حضور جوانان استفاده می کند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به بیانات رهبری در خصوص وظایف جوانان در گام دوم انقلاب بیان کرد: اصلی ترین کارهای کشور بر دوش جوانان گذاشته شده و ما وظیفه داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب با تربیت نسل انقلابی در این امر مشارکت کنیم.

او گفت: در ستاد نماز جمعه، در حال واگذاری کارها به جوانان هستیم و اغلب برنامه ریزی ها را بر عهده جوانان گذاشته ایم.

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه رهبر انقلاب توجه ویژه ای به جوانان دارند، افزود: جوان گرایی در کشور مورد تاکید رهبری بوده و ایشان همواره تاکید بر انتقال تجربیات نسل گذشته به جوان داشته و توجه ویژه ای به توانمندی های جوانان در پیشبرد امور دارند.

حجت الاسلام حسینی نوری در پایان تصریح کرد: خوشبختانه شاهد آن هستیم که در بدنه میانی دولت توجه به جوانان آغاز شده و در سطوح مختلف از جوانان استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه رهبری جوان اعتماد اندیمشک جوان گرایی برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاحیه مدرسه خیّرساز شاه‌حسینی فشافویه، مدرسه را مزرعه آینده برشمرد و اظهارکرد: مدرسه هر کشوری، مزرعه آینده است و نشاط امروز، نوید یک آینده پرنشاط است. مدرسه‌ها آیینه آینده هستند و اگر این بچه‌ها بانشاط، سالم، قوی، مؤمن، بااخلاق و کارآفرین بار بیایند، جامعه آینده ما سالم، قوی، ماهر، مؤمن، بااخلاق و بانشاط خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش به فعالیت‌های دولت سیزدهم اشاره و اذعان کرد: کار مدرسه‌سازی، یک سنت حسنه متفاوت نسبت به کارهای دیگر است. افتخار دولت سیزدهم این است که امر مدرسه‌سازی را به عنوان یک اولویت مورد توجه قرار داد. نزدیک به ۳ سال است که از دولت سیزدهم گذشته و طی این مدت حدود ۷۰۰۰ مدرسه در کشور ساخته شده و این سندی است که نشان می‌دهد دولت مردمی سیزدهم فقط به زمان حال توجه نکرده بلکه به آینده و ساختن آینده کشور نیز توجه کرده‌اند.

صحرایی با بیان اینکه وجه متمایز این اقدام بزرگ در این بین، حضور مردم در قالب مجامع خیری است، افزود: مردم عزیز، خشت‌خشت این بناها را پایه‌گذاری کردند و از ما جلو افتادند. بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های بسیاری از مدارس سراسر کشور را خیرین پرداخت کردند و آن‌ها نشان دادند چقدر به آینده کشور اعتماد دارند. خیّر از مال و دست‌رنج خویش هدیه می‌کند و این کار، کار بسیار نیکویی در وصف خیرین است.

وی ادامه داد: در یکی از فرازهای قرآنی آمده که «لَا خَوۡفٌ عَلَیۡهِمۡ وَلَا هُمۡ یَحۡزَنُونَ» به معنی اینکه «آن‌ها خوفی ندارند و نگرانی در وجودشان نیست.» گاهی خبر داریم که خود را به مضیقه می‌اندازند تا آینده فرزندان کشور را بسازند. دست‌های این خیرین عزیز بوسیدنی است و افتخار ما این است که همکار آن‌ها در این اقدام بزرگ هستیم.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: خیّری که این مدرسه را ساخته، یک خیّر نام‌آشنا و دارای خانواده اصیل به معنای خانواده اعلای یک ایرانی، متدین و وطن‌دوست است. خانواده استاد شاه‌حسینی که تا امروز ۳۹ مدرسه توسط ایشان ساخته شده در حالی که آن‌ها پرهیز می‌کنند از اینکه دیده شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه رهبر انقلاب به فرهنگ کار
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • نیروی جوان به عنوان یک قوه پیشران ظرفیت‌های کشور را شکوفا می کند
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال