Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:11:56 GMT

خرید خانه در رشت با املاک دلتا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۸۷۲

خرید خانه در رشت با املاک دلتا

اگر به خرید خانه در رشت فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید خانه در رشت و شمال کشور اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وبسایت دلتا از قیمت به‌روز املاک در رشت آگاه شوید و نکات لازم را برای خریدی مطمئن دریافت کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک دلتا، اگر به خرید خانه در رشت فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان در رشت و شمال کشور اطلاع داشته باشید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و وبسایت دلتا از قیمت املاک رشت آگاه شوید و نکات لازم را برای خریدی مطمئن دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر رشت مرکز استان گیلان و یکی از زیباترین شهرهای شمال ایران محسوب می‌شود که دوستداران طبیعت را به خود جذب می‌کند. عوامل بسیاری، مانند طبیعت سرسبز و مردمان خون‌گرم و بافرهنگ این شهر، باعث شده این شهر مقصد مناسبی برای زندگی و مهاجرت باشد. شهر رشت در سالیان اخیر رشد قابل توجهی داشته است. زیبایی‌های طبیعی و شهری رشت موجب شده بازار املاک در این شهر همیشه پر رونق باشد و چنین بازاری محل مطمئنی برای سرمایه‌گذاری است. برای اطلاع از قیمت املاک رشت و محله‌های آن و همچنین یافتن ملک دلخواه به وبسایت دلتا مراجعه کنید.

خرید خانه در محله‌های رشت

شهر رشت بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر شمالی ایران است. برخلاف تهران، بخش جنوبی شهر رشت جزو محله‌های لوکس و گران‌قیمت این شهر به حساب می‌آید و محله‌های قسمت شمالی شهر ارزان‌ترند. این شهر تاریخی ترکیبی از بناهای سنتی و مدرن را در خود جای داده است که در تمامی شهر پراکنده شده‌اند. محله‌های جنوبی شهر رشت مانند گلسار، بلوار گیلان، رشتیان و منظریه گران‌قیمت‌ترین محله‌های شهر هستند که جزو بخش مدرن شهر محسوب می‌شوند. برای اطلاع از قیمت ملک در این محله‌ها می‌توانید از اپلیکیشن یا وبسایت دلتا استفاده کنید.

مناطق مرکزی این شهر مانند محله‌های معلم، شهرک بهشتی، بلوار نماز نسبت به محله‌های جنوب شهر قیمت پایین‌تری دارند و تراکم بیشتری نیز دارند. این محله‌ها بافت فرهنگی تاریخی و با اصالتی دارند. موزه‌ها و بازارهای رشت در مرکز این شهر قرار گرفته‌اند. این بازارها تمامی نیاز منطقه را تامین کرده و همچنین فضای زیبایی برای گذراندن وقت هستند. جمعه‌بازار و دیگر بازارهای موقت که از جاذبه‌های گردشگری شهر رشت محسوب می‌شوند اکثراً در مرکز شهر قرار گرفته‌اند.

مشاورین املاک دلتا با سابقه‌ای ۴۰ ساله در بازار مسکن شناخت مناسبی از این بازار دارند و توانسته‌اند اعتماد بازار ملک را به خود جلب کنند. این مجموعه بالغ بر ۱۴ سال است وبسایت دلتا را برای ارائه خدمات اینترنتی خرید و فروش ملک، اجاره ملک، ثبت ملک برای فروش یا اجاره راه‌اندازی کرده است. در این وبسایت کاربران می‌توانند رایگان و تنها با چند کلیک ملک مورد نظرشان را برای خرید یا اجاره در رشت بیابند.

وبسایت دلتا با استفاده از کارشناسان حقوقی و مشاوره تخصصی ملک و تجربه‌ای طولانی در معاملات ملکی می‌تواند مرجع مناسبی برای آگاهی از قیمت‌ها و تحلیل‌های بازار ملک رشت و دیگر شهرهای گیلان باشد.

مجله دلتا بخش دیگری از مجموعه دلتا است که حقوقدانان، معماران و خبرنگاران بسیاری در تحریریه‌ی آن فعالیت دارند تا اخبار به‌روز و تحلیل‌های دقیق بازار ملک را به اطلاع علاقه‌مندان برسانند. در این مجله اخبار بازار مسکن، معماری و مطالبی راجع به دکوراسیون داخلی و حوزه سلامت درج می‌شود. علاوه بر این، در این مجله اطلاعات حقوقی بازار املاک نیز نوشته می‌شود تا خوانندگان با موضوعاتی مثل کلاه‌برداری‌های ملکی آشنا شوند.

اطلاع از مسائل حقوقی املاک و اخبار حوزه ملک و شهرسازی باعث می‌شود تا فردی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار املاک رشت یا سایر شهرهای ایران داشته بتواند با ریسک کمتری سرمایه‌گذاری کند و با مراحل عقد قرارداد و آگاهی‌های حقوقی خود برای خرید یا اجاره ملک اقدام کند.

همچنین مجموعه دلتا جهت ارتباط آسان مشتریان و مردم سامانه خدمات تلفنی نیز دارد تا مشتریان بتوانند تنها با یک تماس اطلاعات لازم برای خرید یا اجاره ملک در رشت را به دست بیاورند و به راحتی بتوانند ملک مورد نظر خود را بیابند یا ملک خود را برای فروش یا اجاره ثبت کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: املاک رشت املاک دلتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز

در بسیاری از کشورهای جهان، جمعیت بازنشسته، یک زندگی نسبتاً خالی از دغدغه‌های مالی و معیشتی را سپری می‌کنند. اما متاسفانه در ایران چنین مسأله‌ای صادق نیست و اغلب مردم، با رسیدن به سن بازنشستگی، درگیر نگرانی‌های مختلف اقتصادی شده و بسیاری از آنها مجددا مجبور به کار تمام وقت می‌شوند.

با توجه به موج تورم در کشور، باید به دنبال راه‌هایی برای افزایش سرمایه و درآمدزایی بود تا بتوان از روند گرانی‌ها، سبقت گرفت. یکی از بهترین راه‌ها برای دستیابی به این مهم، سرمایه‌گذاری در بازارهایی است که بدون پیچیدگی مالی و سختی‌های اداری، سود قابل قبولی را برای بازنشستگان به همراه داشته باشند. یکی از این بازارها، بازار املاک است که با ثبات نسبی و سودهای میان‌مدت، می‌تواند منبع درآمد مضاعف مناسبی برای بازنشستگان باشد. با این حال، ورود به بازار املاک، به گمان غالب افراد، نیازمند سرمایه‌های کلانی است که در دسترس همگان قرار ندارد.

اما اخیراً، گزینه‌هایی از طرف هم‌ساز به عنوان یک مجموعه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری مطرح شده است که برای تمامی افراد این فرصت را ایجاد کرده است که با میزان بودجه‌ی دلخواه و حتی مبالغ اندک، در پروژه‌های ملکی سرمایه‌گذاری کنند و به نسبت میزان سرمایه‌گذاری خود، از رشد بازار املاک، سود دریافت نمایند. در سالی که گذشت، نزدیک به 1000 نفر از جمعیت بازنشستگان کشور به این فرصت‌ها علاقه نشان دادند که هم‌ساز به طور فرد به فرد، به آنها مشاوره سرمایه‌گذاری ارائه نموده است.

سرمایه‌گذاری در املاک: بازاری امن و سودآور

مطابق مطالعات آماری و به نقل از بسیاری از خبرگزاری‌ها، بازار املاک در تهران، در 30 سال گذشته، 1100 برابر رشد قیمت داشته است. این رشد چشمگیر، حتی در چند سال پیش هم در سراسر ایران وجود داشته و علی‌رغم هرگونه رکود بازه‌ای، برآیند بازار املاک به عنوان یک بازار سرمایه‌گذاری میان‌مدت، صعودی بوده است.

از طرف دیگر، تنش‌های اقتصادی-سیاسی گذشته و فعلی در ایران و سراسر جهان، همواره به طور مشهودی بازارهای پرنوسان‌تر مانند طلا، دلار و رمز ارزها را تحت تاثیر قرار داده‌اند، اما بازار املاک ایران، تاب و توان بیش‌تری در مقابل این نوسانات نشان داده است و در بدترین شرایط ممکن هم در بازه زمانی طولانی‌تری دستخوش تغییرات می‌گردد.

با این دیدگاه، می‌توان در نظر داشت که بازار املاک ایران، به‌خصوص در شرایط ملتهب فعلی و در مقایسه با سایر بازارها، امنیت و ثبات قابل قبولی دارد و آن‌طور که اعداد و ارقام حاکی هستند، به عنوان یک بازار سرمایه‌گذاری، سود مورد قبولی را به همراه خواهد داشت. در این مرحله، سوال اصلی خیلی از افراد این است که تکلیف سرمایه ورود به این بازار چه می‌شود؟ پاسخ را می‌توان در مدل جدیدی برای سرمایه‌گذاری ملکی یافت که توسط مجموعه هم‌ساز ارائه شده است.

چالش‌های اقتصادی بازنشستگان ایران

افراد پس از بازنشستگی نیاز دارند دورانی با خیال آسوده را آغاز کنند، به سفر بروند، مدت زمان بیشتری کنار خانواده خود باشند؛ اما نه تنها برای این نیازها، چاره‌اندیشی مناسبی نشده است، بلکه شرایط بی‌ثبات اقتصادی برای بسیاری از بازنشستگان، نگرانی‌های مضاعفی ایجاد کرده است.

وضعیت صندوق‌های بازنشستگی

در این روزها صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازنشستگی جوابگوی تورم و گرانی‌ها نیست. با تغییرات رخ داده در اقتصاد کشور و بالا رفتن نجومی قیمت‌ها، میزان سودی که از سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی می‌توان متصور بود، توان رقابت با موج تورم و حفظ ارزش پول سرمایه‌گذاران را ندارد. علاوه بر این، برخی از صندوق‌های بازنشستگان توانایی پرداخت تعهدات خود را نداشته‌اند و باعث نارضایتی سرمایه‌گذاران شده‌اند.

 

افزایش بازگشت به کار بازنشستگان

به سادگی می‌توان مشاهده کرد که افراد بازنشسته در ایران، روند بازگشت به کار را به طور غالبی طی می‌کنند و بسیاری از افراد بازنشسته، به دلیل تورم روز افرونی که در افق اقتصاد کشور همواره دیده می‌شود، خیلی سریع به محیط‌های کاری بازمی‌گردند.

تاثیر دوچندان تورم در دوران بازنشستگی

با توجه به این که مستمری افراد بازنشسته، به شکلی بدیهی از حقوق زمان اشتغال آنها کمتر است، تمامی افراد بازنشسته در هر شغل و صنعت و یا با هر حقوقی، به نوبه خود کاهش درآمدی را تجربه می‌کنند. این موضوع زمانی اهمیت زیادی پیدا می‌کند تورم افزایشی کشور را درنظر بگیریم. تورمی که تمامی افراد جامعه لمس کرده‌اند، برای بازنشستگانی که با کاهش درآمد هم مواجه هستند، می‌تواند تاثیر دوچندانی داشته باشد.

هم‌ساز: بستر معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری

با توجه به این‌که سرمایه‌گذاری در حوزه املاک به طور سنتی نیازمند وقت زیاد برای یافتن فرصت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌ اولیه کلان برای ورود به بازار املاک است، مدلی برای سرمایه‌گذاری که بتواند این دو مانع را از پیش پای سرمایه‌گذاران بردارد، ایده‌آل خواهد بود.

هم‌ساز، به عنوان یک مجموعه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، در این راستا گام برداشته است و برای همگان، فرصتی به‌وجود آورده است که با سرمایه‌ دلخواه، به عنوان سرمایه‌گذار، در پروژه‌های ملکی شرکت نمایند. هم‌ساز با هدف توانمندسازی تمامی اقشار جامعه، بعد از مطالعات دقیق فنی، اقتصادی و حقوقی، پروژه‌های سرمایه‌گذاری سودآور و مطمئن را به مردم معرفی می‌نماید.

این پروژه‌ها که شامل املاک تجاری همانند هتل‌ها، بیمارستان‌ها و... هستند، از ابتدای ساخت شروع به سرمایه‌پذیری می‌کنند. در نتیجه، علاقه‌مندان این امکان را دارند که به میزان دلخواه، در این فرصت‌ها سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری بدین شکل، چند ارزش افزوده به همراه دارد:

سرمایه‌های اندک، پراکنده و کم‌تاثیر مردم، به یک توده سرمایه‌ی بزرگ و موثر ملحق می‌شود، سرمایه اولیه سرمایه‌گذاری ملکی به دلیل رشد ارزش املاک، با نرخ تورم رشد کرده و از ارزش ساقط نمی‌شود، با پیشرفت پروژه، ارزش سرمایه اولیه سرمایه‌گذاران هم به نسبت رشد ارزش پروژه و بیش‌تر از نرخ تورم، افزایش می‌یابد، پس از بهره‌برداری، زمانی که پروژه‌ی موردنظر به درآمدزایی رسید، سرمایه‌گذاران در این درآمد شریک می‌شوند. 2 مزیت اصلی سرمایه‌گذاری در فرصت‌های معرفی‌شده توسط هم‌ساز

هم‌ساز در راس مزیت‌های سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی که معرفی کرده است، از امکان سرمایه‌گذاری با بودجه دلخواه را نام می‌برد. مطابق این ادعا، افراد نیازی به انباشت سرمایه‌های گزاف ندارند و می‌توانند به میزان توانایی خود یا هر میزان مدنظر دیگر، در پروژه‌ها مشارکت نمایند.

علاوه بر این، در راستای همان رویکرد توانمندسازی، هم‌ساز شرایط پرداخت را هم برای سرمایه‌گذاران متنوع دیده است و به صورت‌های نقدی، قسطی و تماماً اقساطی بدون پیش‌پرداخت، فرصت سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها را به علاقه‌مندان می‌دهد.

سخن پایانی: سرآغازی برای آینده‌ای مطمئن

در شرایطی که اوضاع اقتصادی کشور، چالش‌های عدیده‌ای برای ارزش نقدینگی افراد ایجاد کرده است و همگی به دنبال راه‌هایی برای حفظ و ارتقا وضعیت اقتصادی خود هستیم، به نظر می‌رسد بازار املاک بستر مناسب و امیدوارکننده‌ای باشد.

 

از طرف دیگر هم، با توجه به وجود فرصت‌های ویژه‌ای مانند پروژه‌های معرفی‌شده توسط هم‌ساز، که امکان سرمایه‌گذاری با بودجه و شرایط دلخواه را برای علاقه‌مندان به وجود آورده‌اند، ورود به بازار املاک و مستغلات بیش‌تر از هر زمان دیگری در دسترس و آسان شده است.

افراد علاقه‌مند به بررسی بیش‌تر این فرصت می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت هم‌ساز به آدرس www.hamsaz.com و تکمیل فرم مشاوره رایگان، اطلاعات و جزئیات بیش‌تر این فرصت‌ها را از مشاوران سرمایه‌گذاری هم‌ساز دریافت نمایند.

دیگر خبرها

  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن؛ وسوسه نشوید!
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • بازنشستگان و تجربه سرمایه‌گذاری موفق در هم‌ساز
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • پشت پرده عجیب آگهی‌های فروش مسکن
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی