Web Analytics Made Easy - Statcounter

اورلاندو بلوم که شنبه شب در نشست تابستانی انجمن منتقدان تلویزیونی برای سریال «ردیف کارناوال» حاضر شده بود، با یک پرسش روبه‌رو شد، اینکه آیا مایل است در سریال «ارباب حلقه‌ها» که آن هم قرار است در شبکه آمازون ساخته شود، بار دیگر نقش‌آفرینی کند و در نقش شخصیت لگولاس دوباره ظاهر شود؟

او در پاسخ گفت: به یاد می‌آورم حدود ۲۰ سال پیش در محل فیلمبرداری «ارباب حلقه‌ها» در کنار پیتر جکسون بودم و همانجا او گفت: «جالب نیست که زمانی بشنوی «ارباب حلقه‌ها» دوباره بازسازی می‌شود؟» بلوم در ادامه گفت: او در حال فیلمبرداری به یادماندنی این فیلم این حرف را زد و من بودم که گفتم: «نه! این هرگز اتفاق نمی‌افتد» و حالا من اینجا هستم و دارم برای آمازون کار می‌کنم و آن‌ها دارند این کار را می‌کنند، واقعاً عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بازیگر سینما افزود: منظورم این است که نمی‌دانم آن‌ها چه کار می‌خواهند بکنند و من هیچ حرفی در این باره ندارم. فکر می‌کنم کاری را که باید می‌کردم انجام دادم. وقتی جکسون از من خواست تا در «هابیت» هم در همین نقش بازی کنم خیلی فوق‌العاده بود. دوست دارم فکر کنم سن بر من اثری ندارد، اما نمی‌دانم الان اصلاً در این دنیا بگنجم و با آن متناسب باشم. اگر بگویید در نقش لگولاس دوباره بازی کنم به نظرم آن‌ها باید به سراغ یک بچه ۱۹ ساله بروند که آمادگی انجام این نقش را دارد.

بلوم که نقش اِلفی پیرنشدنی به نام «لگولاس» را در سه‌گانه «پیتر جکسون» بازی کرده بود، در دو قسمت از پیش‌درآمد فیلم‌ها یعنی «هابیت» که بعد از «ارباب حلقه‌ها» ساخته شد هم همان نقش را ایفا کرد.

۵۷۲۴۳ کد خبر 1284317

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هالیوود سینمای جهان بازیگران سینمای جهان باشگاه استقلال والیبال باشگاه پرسپولیس تیم ملی والیبال جوانان ایران مسکن ایالات متحده آمریکا قیمت مسکن سازمان صدا و سیما بازار مسکن تهران محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد

از روز سه‌شنبه این آتشفشان بیش از سه بار فوران کرده است. در پی فعالیت‌های این آتشفشان، مقامات اندونزی سطح هشدار را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایسنا، همچنین پیش‌بینی شده است که این آتشفشان طی روز‌های آینده فوران‌های بیشتری داشته باشد.

تصاویر منتشر شده گدازه‌های نارنجی رنگ این آتشفشان را نشان می‌دهد.

اندونزی به طور معمول زمین لرزه‌های مکرری را تجربه می‌کند، زیرا در منطقه‌ای موسوم به حلقه آتش اقیانوس آرام قرار دارد. حلقه آتش یک منطقه لرزه‌ای فعال است که در آن صفحات مختلف پوسته زمین به هم می‌رسند.

دیگر خبرها

  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • تامین آب شرب شهر شریف آباد با حفر یک حلقه چاه جدید
  • حلقه اتحاد مازندرانی ها در ساحل خزر
  • پوپک گلدره ؛ بازیگری که ۶ ماه در کما بود و مرگی که پایانش نبود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • فوران آتشفشان اندونزی صد‌ها نفر را فراری داد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • همای سعادت بر شانه افعی تهران / در «افعی تهران» تعادل برقرار است