Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از ۷ واحد صنعتی چوبی و سلولزی در شهرک برپایی صنعتی بیرجند با بیان این مطلب گفت: همچنین مذاکرات و هماهنگی‌هایی برای برپایی نمایشگاهی در همین راستا در کشور پاکستان در حال انجام است.

وی بعد از بازدید از شهرک صنعتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید حضور یافت و یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین مشکلات واحد‌های صنعتی را نبود بازار فروش مناسب این محصولات دانست و گفت: برای رفع این مشکل بخشنامه و دستوری وجود ندارد و باید با تشکیل گروه‌های مشاوره و اتاق فکر آن را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرکی رییس سازمان صمت خراسان جنوبی هم در این کارگروه گفت: با توجه به اینکه همه خریدها، سفارشات و عمده مسائل تولید از طریق سامانه ستاد انجام می‌گیرد، تولیدکنندگان سامانه ستاد را باید جدی بگیرند.

اصلاح شیوه پرداخت به بانک ها، معافیت‌های مالیاتی و ثابت نبودن قوانین، سود بالای تسهیلات بانکی، تفسیر‌های متفاوت کارشناسان ازقوانین، بازار فروش، نوسانات برق شهرک صنعتی و تأمین مواد اولیه از جمله مشکلات مطرح شده تولیدکنندگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بود.

انتهای پیام/ک

نبود بازار فروش بزرگترین و اصلی‌ترین مشکل واحد‌های صنعتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور

در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان ایرانی که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان دستگیر شده بودند، آزاد شدند.

گفتنی است، عصر امروز نیروهای طالبان ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان‌ سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران