Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای اجرای هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود، فرماندهان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه شاهرود با حضور در محل اجلاسیه شهدا نسبت به این رخداد عظیم فرهنگی شهرستان توجیه شدند.
در این برنامه فرماندهان پایگاه‌ها ابتدا در محفل روایتگری عملیات مرصاد با روایتگری محمدرضا قاسمی حضور یافتند و در ادامه جانشین سپاه ناحیه شاهرود و همچنین کارگردان نمایش بر بال ملائک نسبت به این اجلاسیه و برنامه‌های اجرایی آن به توضیح پرداختند و در ادامه فرماندهان از محل برگزاری اجلاسیه و برپایی نمایشگاه بر بال ملائک بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و اجرای نمایش بر بال ملائک، ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پر منطقه عمومی وادی السلام شاهرود برگزار می‌شود. /files/fa/news/1398/5/6/2348863_309.jpeg /files/fa/news/1398/5/6/2348864_669.jpeg /files/fa/news/1398/5/6/2348865_837.jpeg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیرکشور به همراه محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان به صورت میدانی از نحوه امدادرسانی به مناطق سیل زده این استان بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر ارتباطات از اجرای طرح فیبر نوری شاهرود و دامغان
  • وزیر ارتباطات از اجرای پروژه فیبرنوری در استان سمنان بازدید کرد
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • بازدید میدانی وزیر کشور از نحوه امدادرسانی در مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان
  • گچساران میزبان اجلاسیه شهدای ارتش استان
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد