Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محسن پورسیدآقایی، در واکنش به اظهارات اخیر فرماندار تهران مبنی بر حذف عوارض ورود به محدوده‌ی زوج یا فرد در سال ۹۷، اظهار داشت: مدیریت شهری تهران در خصوص وضع عوارض مذکور وفق قانون اقدام کرده و اگر فرمانداری تهران مصوبه‌ای غیر از آنچه مطابق آن عمل شده در اختیار دارند، از آن بی‌اطلاع هستیم.

وی افزود: به نظر می‌رسد منظور فرماندار تهران در مصاحبه‌ی فوق این بوده که با استفاده از اختیارات دولت و پلیس، جرایم راهنمایی و رانندگی متخلفان ورود به محدوده‌ی زوج یا فرد در سال ۹۷ اعمال نشود و یا بخشیده شود که ما هم نه تنها مشکلی از بابت بخشودگی یا حذف جرایم مذکور نداریم بلکه از آن استقبال نیز می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران در ادامه خاطرنشان کرد: اما در مورد عوارض ورود به محدوده‌ی زوج یا فرد در سال ۹۷ الزام قانونی داریم و حتی یک ریال آن را نمی‌توانیم ببخشیم چرا که اولا مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر را دارد و ثانیا فرمانداری تهران و هیات حل اختلاف آن را تایید کرده‌اند، این در حالی است که دیوان عدالت اداری نیز شکایت مطروحه در این خصوص را تا این تاریخ نپذیرفته و حداقل نقض نکرده است.

پورسیدآقایی با اشاره به اینکه معتقدم گفته‌های فرماندار تهران آن طور که باید منعکس نشده است تصریح کرد: به نظر می‌رسد شیطنت رسانه‌ای بیشتر از اطلاع رسانی دقیق و صحیح در انتشار این خبر نقش داشته است.

وی در پایان ضمن بازخوانی تبصره‌ اصلاحی مصوبه‌ ۲۴۲۲ و ماده‌ ۸ مصوبه‌ ۲۴۱۸ شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اخذ عوارض از تمامی خودروهای پلاک مخالفی که وارد محدوده زوج یا فرد شده و عوارض طرح ترافیک را نپرداخته‌اند باید شناسایی و هزینه‌ی عوارض را همانطور که در حساب بدهی مالکان لحاظ می‌شود پرداخت کنند، تاکید کرد: قانون، قانون است و لازم الاجرا و بنده به عنوان معاون شهردار و سایر مسئولین نیز موظف به اجرای دقیق و کامل قانون هستیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: فرمانداری تهران جرایم رانندگی بخشودگی جرایم رانندگی طرح زوج و فرد صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال

اسماعیل باقری دادستان عمومی و انقلاب لردگان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش‌های اعضای شورای حل اختلاف، محکوم به قصاص نفس با رضایت اولیاء دم از چوبه دار نجات یافت.

بیشتر بخوانید

۱۱ فقره پرونده قتل عمد به صلح و سازش منجر شد

وی افزود: در پی درگیری که در سال ۱۳۹۹ در روستای مرادان از توابع شهرستان خانمیرزا به وقوع پیوست فردی در اثر وارد شدن جراحت ناشی از سلاح سرد درگذشت و پس از بررسی‌های قضایی قاتل در دادگاه کیفری به قصاص نفس محکوم شد.

باقری اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته پس از چهار سال اولیاء دم رضایت بی قید و شرط خود را اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • راننده پرخطر رنو کشنده به دام قانون افتاد
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل نوشابه با ساندویچ!
  • نکته/ مصوبه قانع سازی در کنار الزام به حجاب، مثل ساندویچ با نوشابه!
  • تا ۵ سال آینده در کشورهای پیشرفته سیگار پیدا نمی‌شود/ دخانیات تنها صنعتی که پس از انقلاب تحریم نشد!
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • جزییات افزایش مبلغ جریمه رانندگی و نحوه اعتراض
  • پیگیری برای اجرای اعتراض اینترنتی به جرایم رانندگی
  • رشد 111 درصدی درآمد دولت از محل جرائم و خسارات در بودجه / درآمد ناشی از جرایم رانندگی در صدر/ 1403 برای چه مواردی باید جریمه بپردازید؟
  • بخشش محکوم به قصاص پس از ۴ سال