Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:19:43 GMT

۳ حادثه جاده ای در قم ۲ کشته و  ۶ مصدوم برای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۲۴۰۰

۳ حادثه جاده ای در قم ۲ کشته و  ۶ مصدوم برای گذاشت

سرهنگ مختار پناهی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز در محور اتوبان کاشان-قم و در محدوده عوارضی قم، یک دستگاه کامیون ولوو با یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه سواری پراید برخورد کرد که متاسفانه در این حادثه سرنشین وانت مزدا فوت و یکی از کارکنان عوارضی نیز مصدوم شد.

وی اضافه کرد: علت این حادثه  عدم توجه به جلو کامیون کشنده ولوو بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه صبح امروز نیز یک دستگاه پراید بر اثر خستگی و خواب آلودگی به گاردیل های محافظ جاده در محور کاشان به قم برخورد که این حادثه یک کشته و یک مصدوم داشت.

پناهی اظهار داشت: در ساعت ۱۳ امروز و در کیلومتر ۳۰ محور کاشان به قم یک دستگاه اتوبوس که از بندر لنگه به مقصد قم در حرکت بود،‌ دچار حادثه شد که بر اثر این حادثه ۴ تن از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند.

وی بیان کرد: این دستگاه اتوبوس که قصد خروج از یکی از مجتمع های رفاهی بین راهی در این محور را داشته در هنگان عبور از زیرگذر،‌به دهنه پل برخورد می کند.

پناهی علت این حادثه را عدم توجه کافی به جلو راننده اتوبوس اعلام کرد و ادامه داد: این اتوبوس ۴۴ مسافر داشته و مصدومان این حادثه نیز دچار مجروحیت جزیی شدند.

روز جمعه هفته گذشته نیز در تصادف جاده ای در بخش سلفچگان  واقع در جاده تاج خاتون بر اثر برخورد چندین خودرو، ۲ تن کشته و ۹ تن نیز مجروح شدند.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم