Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۱۴۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان استان لرستان توسط بسیج سازندگی احداث می‌شود. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۱ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تسنیم از خرم‌آباد، به نقل از روابط عمومی سپاه لرستان محمد زهرایی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لرستان با اشاره به اینکه ساخت واحدهای تخریب‌شده در سیل از روند مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: برای ساخت واحدهای تخریبی اولویت‌بندی کرده‌ایم و ساخت و تعمیر منازل خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی در اولویت کاری نیروهای بسیجی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج سازندگی لرستان مسئول ساخت 59 واحد در مناطق سیل‌زده لرستان است، علاوه بر این تا به امروز نیروهای جهادی لرستان 63 واحد تعمیری را تکمیل کرده‌اند.

1000 پروژه احداثی مرمتی توسط بسیج سازندگی در خراسان جنوبی انجام می‌شودکردستان| سازمان بسیج سازندگی 8 هزار واحد مسکونی برای مردم مناطق محروم کشور می‌سازد1550 پروژه عمرانی توسط سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه علاوه بر بسیج سازندگی لرستان سپاه‌های سایر استان‌ها نیز در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: سپاه‌های معین در لرستان تا به امروز 200 واحد تعمیری را تکمیل کرده‌اند و در حال ساخت 81 واحد احداثی دیگر هستند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها منازل احداثی باید ظرف 6 ماه تکمیل شوند که مجموعه بسیج سازندگی کشور به دنبال این است که در زمان کمتری این پروژه‌ها را انجام دهد و بر این اساس امیدواریم تا پایان پاییز این خانه‌ها احداث شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج سازندگی در مجموع کار احداث 140 واحد مسکونی را به طور کامل و با هزینه خود انجام می‌دهد، عنوان کرد: این در کنار سایر اقداماتی است که بسیج سازندگی برای بازسازی مناطق سیل زده و کمک به خانوارهای آسیب دیده انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز

به گزارش خبرنگار مهر، به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی مهدی هنری اظهار کرد: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این ایام ۳۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بودند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره مند شدند.

هنری عنوان کرد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه دادند.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۴۹ خدمت توسط گروه‌های جهادی صورت گرفته است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

کد خبر 6085347

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۵۰۰ مسکن سازمان انرژی اتمی در بوشهر +تصویر
  • نیروگاه اتمی بوشهر بیش از ۶۵ میلیون مگاوات ساعت برق تولید کرد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر