Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@02:50:47 GMT

تکنسین به‌دنیا آورنده نوزاد در مترو تهران تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۳۰۱۰

ساعت 24- پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران ظهر امروز یکشنبه، در مراسمی ، از پرستار اداره ارتباطات (سامانه ۱۱۵) و تکنسین های به دنیا آورنده نوزاد در مترو دروازه دولت با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران ظهر امروز یکشنبه، در مراسمی ، از پرستار اداره ارتباطات (سامانه ۱۱۵) و تکنسین های به دنیا آورنده نوزاد در مترو دروازه دولت با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم که با حضور برخی معاونان و مسئولان اورژانس تهران در ساختمان ستاد این مرکز انجام شد ، پرستار ۱۱۵ و تکنسین اورژانس به بیان شرح ماوقع پرداخته و از تلاش خود برای متولد کردن نوزاد و حفظ جان مادر باردار سخن گفتند .

در پی تماس تلفنی کارکنان مترو دروازه دولت در روز چهارشنبه ۲ مرداد ماه ۹۸ مبنی بر آغاز درد زایمان خانمی ۳۸ ساله ، تکنسین های اورژانس تهران به محل اعزام شده و پس از تلاش های تخصصی برای به دنیا آوردن نوزاد و حفظ سلامت مادر او و پس از انجام اقدامات درمانی، مادر و نوزاد دختر را به بیمارستان منتقل کردند .

 ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نوزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی که قرار است از اول اردیبهشت ماه اعمال شود را تشریح کرد.

جعفر تشکری هاشمی در مورد نرخ جدید کرایه وسایل حمل ونقل عمومی در پایتخت گفت: شورای شهر تهران سال گذشته نرخ گذاری کرایه وسایل حمل ونقل عمومی اعم از تاکسی، مترو و اتوبوس برای امسال را به تصویب رساند و نمایندگان مردم سعی کردند با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌ها، افزایش قیمت در حوزه مترو و اتوبوس را به دلیل اینکه متعلق به شهرداری تهران است و یارانه دریافت می‌کنند را حداقلی در نظر بگیرند؛ اما در مورد اتوبوس‌های بخش خصوصی و تاکسی‌ها باید بگونه‌ای نرخ گذاری انجام می‌شد که راننده تاکسی و بخش خصوصی در اتوبوسرانی متضرر نشوند.

tags # تاکسی اینترنتی ، مترو ، اتوبوس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • خادمان سلامت نوروزی تجلیل شدند
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • تلف شدن ۸۰درصد نوزادان حیات وحش که بوی انسان گرفتند
  • رونالد آرائوخو: مسخره است که به عنوان یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، تکنولوژی خط دروازه نداریم
  • (ویدئو) داستانِ روح، اتفاقی باورنکردنی در جنگ غزه
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • جزئیات دقیق افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی و مترو + عکس  
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق