Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، این بانک طی سه ماهه اول سال جاری با اعطای ٨ هزار و ٨٧٦ فقره تسهیلات به ارزش بالغ بر دو هزار و ٩٢٤ میلیارد ریال برای حمایت از مسکن اقشار ویژه (خانواده‌های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران)، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، نوسازی بافت‌های فرسوده، حوادث قهری و احداث حمام در مناطق کمتر توسعه یافته روستاهای کشور تخصیص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این حمایت‌ها طی سال‌ گذشته نیز در همین بخش‌ها در چارچوب برنامه‌های اقتصاد مقاومتی ادامه داشته به نحوی که طی سال ٩٧ تعداد تسهیلات حمایتی مذکور به ١٩ هزار و ١٦٤ فقره به ارزش بیش از ١٠ هزار و ١٩٥ میلیارد ریال رسید.  بانک صادرات ایران در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در سه ماهه اول سال ٩٨ حدود ٦١ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش نزدیک به ١١٢ هزار میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به بخش‌های مختلف جامعه از قبیل ازدواج، مشاغل خانگی و ... پرداخت کرده است.  

این بانک در مجموع از ابتدای سال ٩٧ تا پایان خرداد ٩٨، بیش از ٣٥٨ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ٤٠٢ هزار میلیارد ریال به بخش‌های مذکور اعطا کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی گفت: در سال گذشته سه همت تسهیلات از طریق این صندوق به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

ابراهیمی در جمع مسئولان کشاورزی بخش کشاورزی در بجنورد در هفتم فروردین ماه اظهار کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده به کشاورزان در سال گذشته توسط نظام بانکی ۲۷۳ همت بوده است.

وی افزود: انتظارات از صندوق های کشاورزی فراتر رفته و باید شیوه های سنتی تامین مالی کنار گذاشته شود و باید به دنبال شیوه های نوین باشیم.

ابراهیمی با اشاره به تورم ۴۰ درصدی سال گذشته ادامه داد: میزان تسهیلات اعطایی در سال گذشته نسبت به سال قبل تر از آن کمتر بوده است.

وی بیان کرد: یکی از نقاط قوت حوزه کشاورزی این است که زنجیره ها در صندوق کشاورزی عضو بوده و تمام آن ها سهامدار هستند.

ابراهیمی تاکید کرد: زنجیره های ارزش باید شناسایی شوند و یک تقویم کشاورزی در استان وجود داشته باشد که در چه زمانی چه نیازهایی وجود دارد که باید آن نیازها پوشش داده شود.

وی گفت: باید جست و جو شود که از کدام ابزار مالی در بخش کشاورزی استفاده کنیم تا نفع مالی بیشتری برای کشاورز داشته باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی نیز در این جلسه گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه های مهم اقتصادی کشور است و نقش بسزایی در بخش های تولید، صادرات، اشتغال و تامین امنیت غذایی در کشور دارد.

علیزاده مقدم افزود: مسئله سرمایه گذاری و مشارکت مردمی نقش محوری در تحقق اهداف و عملیاتی شدن و اجرای طرح ها و ایده های توسعه ای در بخش کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی جزو چهار استان کشور است که تمام شهرستان های آن‌ دارای صندوق حمایت توسعه کشاورزی است، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مردم، توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی و استقرار زنجیره های تولید ارزش در بخش کشاورزی در استان محقق شود.

علیزاده مقدم گفت: ارزش اقتصادی محصولات کشاورزی در کشور ۷۰ میلیارد دلار است که ارزش اقتصادی محصولات خراسان شمالی به ۴۵ هزار میلیارد تومان می رسد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن
  • قانون وام ازدواج، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند و مسکن به شبکه بانکی
  • پرداخت بیش از ۴۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی به متقاضیان