Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی نخستین فصل از برنامه ستاره ساز با معرفی شش استعداد برتر فوتبال کشور به پایان رسید که حضور یک نماینده از استان هرمزگان در این بین نشان داد هرمزگان در رشته فوتبال باوجود نداشتن تیمی در سطح اول کشور همچنان استعدادهای فراوانی را پرورش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، امیرحسین شهسواری متولد 30 فروردین سال 82 مهمان سرویس ورزشی این خبرگزاری بود تا پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد و از آرزوهایش برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و حضور در لیگ‌های معتبر خارجی بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهسواری با بیان اینکه از کودکی به فوتبال علاقه‌مند بوده و از سن 9 سالگی با حضور در تیم فوتسال نایبند مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: پس از حضور در رشته فوتسال نیز با مشورت خانواده به تیم فوتبال نوجوانان شهرداری بندرعباس پیوستم و مسیر خود را در فوتبال ادامه دادم.

نخستین حضور و کسب عنوان آقای گلی

وی با اشاره به اینکه در نخستین حضور با تیم شهرداری در لیگ نوجوانان استان هرمزگان با 9 گل عنوان آقای گلی را به دست آوردم، اظهار کرد: در مسابقات کشوری نیز دور اول با 5 گل در سه بازی موفق به کسب عنوان آقای گلی شدم اما در دور دوم به دلیل حضور در برنامه ستاره ساز نتوانستم شهرداری بندرعباس را همراهی کنم.

این فوتبالیست هرمزگانی در خصوص چگونگی حضورش در برنامه ستاره ساز با بیان اینکه خودم چندان پیگیر این برنامه نبود، اضافه کرد: از طریق دوستانم با این برنامه آشنا شدم و با اصرار آن‌ها فیلمی از عملکردم را ارسال کردم.

شهسواری با اشاره به اینکه پس از قبولی اولیه در محل آزمون استعدادیابی در شهر شیراز زیر نظر مجتبی جباری حضور پیدا کردم، خاطرنشان کرد: از بین 400 نفر نیز 10 انتخاب و به مرحله سوم در تهران راه یافتیم که در آنجا هم با نمایشی که از خود نشان دادم از بین 168 نفر موفق شدم به جمع 40 نفر نهایی برنامه ستاره ساز جهت حضور در آزمون استودیویی راه پیدا کنم.

انتخاب از بین 2 هزار شرکت کننده

وی با بیان اینکه حضور در بین 40 نفر از مجموع 2 هزار نفر شرکت‌کننده افتخار بزرگی برایم به‌حساب می‌آید، عنوان کرد: در ابتدا همین حضور در بین 40 نفر مرا قانع کرده بود اما رفته‌رفته به خودم امیدوار شدم و این توانایی را در خود احساس کردم که می‌توانم در جمع برترین‌های برنامه ستاره ساز قرار بگیرم.

نفر پنجم برنامه ستاره ساز با اشاره به اینکه حدود شش ماه درگیر برنامه ستاره ساز و سه ماه در استودیو مشغول ضبط برنامه بودیم، تصریح کرد: در این مدت هرماه تنها شش روز در بندرعباس بودم و باقی زمان را در محل در نظر گرفته‌شده و مشغول ضبط برنامه بودم.

شهسواری با بیان اینکه با صحبت‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برنامه ستاره ساز با مدیر مدرسه‌ام امتحانات پایان‌ترم در شهریورماه برگزار می‌شود، افزود: در این مدت تجربه فوتبالی که به اندوخته‌های قبلی‌ام اضافه شد به‌مراتب مسیر پیشرفتم را هموار کرد و به‌طور حتم کمک شایانی به فوتبالم خواهد کرد.

حضور رضا قوچان نژاد بسیار تأثیرگذار بود

وی با اشاره به اینکه داوران، مربیان و مهمانان برنامه همگی از چهره‌های شاخص فوتبال کشورمان بودند که هرکدام نکات ارزنده‌ای را ارائه که سبب افزایش تجربه فوتبالی‌ام شد، ابراز کرد: به‌شخصه حضور رضا قوچان نژاد بر رویم بسیار تأثیرگذار بود چون همواره وی بازیکن موردعلاقه‌ام بوده و خواهد بود.

مصدومیت مانع از کسب مقام اولی ستاره ساز شد

این فوتبالیست هرمزگانی با بیان اینکه متأسفانه در مرحله نهایی به دلیل مصدومیت نتوانستم آن‌طور که باید خود را نشان دهم، اضافه کرد: به تفریح رفته بودیم که در حادثه در استخر دچار مصدومیت شدم و همین موضوع باعث شد با هفت بخیه در پا ادامه برنامه را دنبال کنم.

وی ادامه داد: همین موضوع سبب شد تا عنوان اولی که تا پیش از مصدومیت داشتم را ازدست‌داده و به رتبه چهارم نزول کنم چون با درد و فشار فراوان آیتم‌های در نظر گرفته‌شده را طی می‌کردم و با رأی مردمی عنوان پنجمی را کسب کردم.

شهسواری با اشاره به اینکه اگر آن مصدومیت بد موقع سراغم نمی‌آمد به‌طور حتم مقام اول را کسب می‌کردم، خاطرنشان کرد: در تمامی آیتم‌ها تا پیش از مصدومیت رتبه اول را داشتم و این مصدومیت سبب شد تا به‌حق خودم نرسم.

به تیم زیر 17 سال استقلال تهران معرفی شدم

نفر پنجم برنامه ستاره ساز با بیان اینکه هر بار حضورم در قسمت آرای مردمی سبب شناخت بیشتر مردم نسبت به خودم می‌شد، از ابراز لطف و محبت مردم هرمزگان نسبت به خودش و حمایت‌هایشان تقدیر کرد.

وی با اشاره به اینکه زیاد اهل بیرون رفتن نیست و تنها یا درس می‌خواند یا به فوتبال می‌پردازد، اضافه کرد: با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مجتبی جباری که جا دارد از تمامی کمک‌هایش تقدیر کنم، به تیم زیر 17 سال استقلال تهران معرفی شدم که هفته آینده نیز برای حضور در تمرینات این تیم به تهران سفر می‌کنم.

در فصل دوم ستاره ساز شرکت نمی‌کنم

شهسواری با بیان اینکه با توجه به اینکه سنم همچنان برای شرکت در برنامه ستاره ساز در فصل دوم مجاز است اما قصد شرکت در آن را ندارد، ابراز کرد: به‌تمامی علاقه‌مندان به حضور در این برنامه اعلام می‌کنم که دست از تمرین و تلاش برندارند و بر روی تکنیک‌های فردی بیش‌ازپیش کار کنند تا در این برنامه بتوانند موفق ظاهر شوند.

امیدوارم روزی در تیم پاری سن ژرمن توپ بزنم

این فوتبالیست هرمزگانی با اشاره به اینکه آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در جام جهانی است، تصریح کرد: امیدوارم با نمایش و تلاشی که از خود بر جای می‌گذارم بتوانم راهی یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی شده و به آرزوی همیشگی‌ام یعنی پوشیدن پیراهن تیم پاری سن ژرمن دست‌یابم.

کسی از مسئولین استان هرمزگان تماسی نگرفت

وی در پایان در خصوص استقبال از استعدادهای برتر برنامه ستاره ساز از سوی مسئولان استان‌هایشان، افزود: به‌جز حمایت‌های کیانوش جهانبخش(عضو شورای شهر بندرعباس) و محمدمهدی جهانبخش(معاون شهردار بندرعباس) کسی از مسئولین استان هرمزگان، هیئت فوتبال و حتی باشگاه شهرداری بندرعباس تماسی با بنده نگرفت اما جا دارد از حمایت‌های مردمی استان هرمزگان تشکر و تقدیر کنم که هیچ‌گاه در طول برنامه مرا تنها نگذاشتند.

گفت‌وگو از امیرحسین طالبی، خبرنگار ایسنا، منطقه خلیج‌فارس


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خانواده شورای شهر شهرداری فوتسال مجتبی جباری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 

دریافت 70 MB

کد خبر 6063747

دیگر خبرها

  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • آنروا: اسرائیل مانع کمک‌رسانی به شمال غزه می شود
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • حضور تولیت آستان قدس رضوی در جمع روزه‌ اولی‌ها 
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • قلب رئال ایستاد: مصدومیت ستاره همه‌کاره! (عکس)
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • مصدومیت ستاره‌های الهلال و النصر در اردوی عربستان