Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@10:56:38 GMT

محمدعلی نجفی از خانواده استاد رضایت گرفت؟!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۳۹۴۶

محمدعلی نجفی از خانواده استاد رضایت گرفت؟!

برترین ها: کانال خبری سلام نزدیک به اصلاح طلبان مدعی شد: محمد علی نجفی متهم به قتل میترا استاد که پرونده وی در حال صدور حکم است توانست با رایزنی هایی که با نماینده اولیای دم داشت رضایت آنها را جلب کند.

گفته می شود مسعود استاد برای دادن رضایت به نجفی مبلغ ۱۰میلیارد تومان از نجفی درخواست کرده است که مورد موافقت نجفی قرار گرفته است

درحالی این خبر منتشر شده که ظهر امروز یک خبرگزاری با انتشار خبری مدعی شده بود که نجفی به قصاص محکوم شده است اما پس دقایقی این خبر را از روی خروجی خود پاک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این خبر داماد محمد علی نجفی در گفتگو با برنا بدون تایید یا رد این خبر گفت : فعلا حکم منتشر نشده است و ما منتظر صدور حکم هستیم و الان در این خصوص اظهار نظر نمی کنیم ، تا زمانی که حکم اعلام نشود نمی توانیم حرفی بزنیم .

وی همچنین از تلاش های خانواده محمد علی نجفی برای اخذ رضایت از خانواده مرحوم استاد خبر داد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: محمدعلی نجفی رضایت خانواده میترا استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۳۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده در مراسم گرامیداشت روز شهرستان اهر گفت: دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر نامگذاری شده و این انتخاب بخاطر مقارن شدن سالروز تولد عالم فقید آیت الله العظمی شیخ حسین نجفی اهری است.

امام جمعه اهر با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه کشور ما به برکت وجود سپاه، دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به دست آورده که اخیراً هم پاسخ قاطعی که از لحاظ دفاعی و نظامی به رژیم منحوس صهیونیستی دادند این را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت ماه، سند فرهنگی و مهم برای شهرستان است، گفت: امسال دوم الی نهم اردیبهشت ماه به عنوان عنوان هفته فرهنگی شهرستان اهر نامگذاری شده و در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

حاجی زاده افزود: یکی از اهداف اصلی این مناسبت را گرامیداشت و معرفی بزرگان و عالمان شهرستان و همچنین تجلیل و نکوداشت شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نخبگان است.

وی به اشاره به اینکه ارسباران منطقه عالم پرور است گفت: شیخ حسین نجفی اهری یکی از شخصیت‌های برجسته و صاحب رساله بود که نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی و مبارزه به رژیم پهلوی ایفا کرده و یک زندگی ساده و عارفانه‌ای داشت.

امام جمعه اهر گفت: زنده نگه داشتند یاد و خاطره علما موجب خواهد شد تا مردم و بویژه نسل جدید با سبک زندگی عالمان آشنا شوند و سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی نیز در مراسم گرامیداشت روز شهرستان اهر گفت: علما چراغ هدایت بر روی زمین هستند و هر سرزمینی که در آن عالم باشد موجب رستگاری مردم خواهد بود.

سید محمود حسینی با بیان اینکه آیت الله نجفی اهری نمونه بارز اخلاق‌مداری و ولایتمداری بود افزود: آیت‌الله شیخ حسین نجفی اهری جزو عالمان تاثیرگذار منطقه ارسباران بود که به مخالفت با رژیم پهلوی پرداخت و مبارزه با رژیم پهلوی و اعتراضات و اعلامیه‌هایی که صادر کرد، موجب شد تا امام خمینی (ره) را آزاد کنند.

در پایان مراسم از چهره‌های ماندگار شهرستان اهر در حوزه‌های علمی و فرهنگی و مذهبی تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • از جان گذشتگی در عمق چاه
  • گرامیداشت روز شهرستان اهر
  • کاشت نیشکر در شهرستان صومعه سرا
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • صدور هشدار زرد هواشناسی برای زنجان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان
  • ۱۴۱ اهدای کلیه از افراد زنده در سال ۱۴۰۲ در اصفهان ثبت شد