Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنها حدود یک سال به آغاز بازی های المپیک و پاراالمپیک ۲۰۲۰ در ژاپن باقی مانده است،رستوران های توکیو شروع به ترویج و توزیع غذاهای حلال کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «inquirer»،در حالی که تنها حدود یک سال به آغاز بازی های المپیک و پاراالمپیک 2020 در ژاپن باقی مانده است،رستوران های توکیو شروع به ترویج و توزیع غذاهای حلال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از رستوران های توکیو به نام « Gran-Eat Ginza» واقع در « Chuo Ward  » اقدام به تهیه غذاهایی متناسب با پیش زمینه های مذهبی و عادت های غذایی مختلف کرده است.

این غذاها برای افرادی است که انتظار می رود از کشورهای مختلف برای تماشای بازی های المپیک و پاراالمپیک به ژاپن بیایند.

از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می شود غذاهای حلال برای مسلمانان و غذاهای سبزیجاتی به جای غذای گوشتی برای افرادی است که گیاهخوار هستند.

«یاسوکی تاکدا»، نماینده Gran-Eat Ginza در این باره می گوید: «امیدواریم که مردم از سراسر جهان وقتی در ژاپن به سر می برند فارغ از هر گونه نگرانی از غذاهایی که در اختیار آنها گذاشته می شود،لذت ببرند.

المپیک تابستانی 2020 در توکیو از 24 جولای تا 9 آگوست 2020 برگزار می شود و بیش از 50 کشور مسلمان در این رویداد حضور پیدا می کنند.

ژاپن علاوه بر مساجد سیار،در تلاش است تا غذاهای حلال به بازدیدکنندگان و ورزشکاران مسلمان ارائه دهد.

غذای حلال نه تنها مورد استفاده یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان است بلکه حداقل 500 میلیون غیر مسلمان هم در این صنعت جهانی 2 میلیارد دلاری از غذاهای حلال استفاده می کنند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد هرمزگان آیت الله جعفری روزنامه ها عملیات مرصاد المپیک غذای حلال ژاپن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود مستقیم کانوی ۲نفره مردان به فینال
  • به بچه‌هایتان نودل ندهید!
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی
  • تراشه‌ای که گوشت حلال را تشخیص می‌دهد
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک