Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان گفت: فعالیت‌های مطالبه گرانه ما از مسئولان شهری حول محور عدالت شهری در همدان است.

حسن برجی، مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های مطالبه گرانه این تشکل دانشجویی در همدان پرداخت و گفت: فعالیت عمده ما در حوزه عدالت شهری، ارائه خدمات شهری و مشکلات شهر از نظر مبلمان شهری، فضای سبز و موضوعات فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برجی با بیان اینکه بررسی مشکلات مردم منطقه کوی خضر همدان در همین راستا صورت گرفت، افزود: گروه تحقیق ما پس از بررسی مشکلات شهری، به مسائل این منطقه رسیدند و گروه مستندسازی وارد شده و مستندی از وضعیت مردم این منطقه تولید می‌شود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان بیان کرد: پس از آن بود که جلساتی با مدیران شهری و برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان برگزار کردیم و قول مساعد گرفتیم که تا آخر سال، در مناطق مسکونی این منطقه، مشکلات را حل کنند.

وی با بیان اینکه ما پیگیر حل مشکلات مردم در این منطقه هستیم، گفت: در انی منطقه تقریبا ساخت و ساز‌ها غیرقانونی صورت گرفته، ادامه داد: شهرداری در حال بازسازی ساختار قدیمی در این منطقه است و به دنبال اجرای طرح‌های تفصیلی در آن است.

برجی با بیان اینکه در کوی شمس هم پیگیر مشکلات مردم هستیم، گفت: این محله مربوط به منطقه ۲ شهرداری همدان است و مشکل آن وجود آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌ها است.

وی توضیح داد: در خرداد و اردیبهشت که برف کوه‌ها آب می‌شود، آب به معابر شهری نفوذ کرده و با توجه به اینکه معبری برای جذب آب وجود ندارد، آب در سطح خیابان‌ها گسترده می‌شود و برای مردم مشکلاتی را ایجاد می‌کند. از طرفی این آب در صورت جمع آوری می‌تواند منبع مناسبی برای تأمین آب برای برخی اقدامات شهرداری باشد.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور همدان افزود: پس از پیگیری‌های ما آب‌های سطحی در این منطقه با لوله گذاری جمع آوری شد.

وی با تأکید براینکه نگاه مطالبه گری ما کمک به مسئولان برای حل مشکلات است، افزود: در فروردین جلسات مشترکی با مسئولان شهری و دانشجویان از تشکل‌های مختلف برگزار کردیم و طی آن مطالبه شفافیت عملکرد شهرداری را داشتیم که مسئولان شهرداری قول‌هایی دادند.

برجی تصریح کرد: گروه‌های مطالبه گری ما از مجموعه مدیریت شهری، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به دنبال حل مشکلات در شهر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدیریت شهری همدان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، مشارکت مردم را رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری دانست و گفت: موانع اجرایی و عملیاتی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در مناطق ۹ و ۱۳ با حضور مدیران این مناطق بررسی و تعیین تکلیف شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشارکت شهروندان رکن اساسی در تکمیل پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری با سرلوحه قراردادن دستور مقام معظم رهبری عزم خود را برای جلب مشارکت مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری جزم کرده است تا جهش تولید را در این بخش محقق سازد.

وی با اشاره به ضرورت گره‌گشایی از مشکلات پروژه‌های مشارکتی افزود: رفع موانع عملیاتی، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها همواره از سال گذشته در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این سازمان در نظر دارد مشکلات قانونی و موانع حقوقی اجرای این پروژه‌ها را با حفظ منافع شهرداری به‌صورت میدانی و با حضور ذی‌نفعان بررسی و تصمیمات شایسته‌ای برای ادامه عملیات اجرایی آن اتخاذ کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشکلات پروژه‌های مشارکتی واقع در خیابان قدس و کهندژ با مساعدت مدیر محترم منطقه ۹ شهرداری اصفهان بررسی و نسبت به رفع موانع اجرایی آن‌ها تصمیم‌گیری شد، همچنین در مورد فراخوان مجدد پل‌های عابر پیاده در این منطقه و جلب نظر سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

حیدری گفت: جلسه مانع‌زدایی از پروژه مجتمع تجاری‌مسکونی دکتر حسابی و پروژه مجموعه مسکونی هورسان در منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی بیان کرد: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت افزایش مشارکت مردم، درخواست‌های که از سوی شهروندان مطرح می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم و از تمام ابزارهای قانونی در راستای برطرف‌شدن مشکلات آن‌ها که موجبات رضایت عموم را فراهم می‌کند، استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744472

دیگر خبرها

  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • اهتمام مدیران برای اتمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان آستارا
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های سپاه پاسداران بود
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است