Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حمید خاور زمینی رئیس حزب اراده ملت شعبه همدان(حاما) و رئیس خانه احزاب استان، به عنوان مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری همدان منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در آیین معارفه مدیرکل پدافند غیر عامل همدان گفت: فعالیت در حوزه پدافند غیرعامل این استان در سال های گذشته مغفول مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی آزادبخت افزود: اقدامات خوبی در دوران سرپرستی این مجموعه انجام شد و حمید خاور زمینی با تصمیم استاندار برای این سمت انتخاب شده است.

وی اظهار داشت: کمیته‌ها و همه مجموعه‌های پدافند غیرعامل استان همدان فعال شده‌اند و امیدوارم در این حوزه تحول ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: پدافند غیر عامل مهم و ضروری است اما آنچنان که باید در این حوزه کار انجام نشده و در سال‌های گذشته مغفول مانده است.

سرپرست سابق پدافند غیرعامل همدان نیز گفت: به دلیل آشنا نبودن مردم و مدیران با پدافند غیر عامل، آموزش در این مجموعه در اولویت کاری قرار گرفت و به نتایج بسیار خوبی دست یافتیم.

عبداله امیری با بیان اینکه بر روند اجرای طرح های عمرانی نظارت جدی داشتیم اضافه کرد: طرح جامع پدافند غیر عامل به عنوان سند بالادستی پیگیری و مصوب شد.

حمید خاورزمینی مدیرکل جدید پدافند غیر عامل استان همدان نیز گفت: کارهای زیربنایی خوبی در استان همدان انجام شده و زمینه کار در حوزه پدافند غیر عامل فراهم است.


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان معارفه معاون سیاسی امنیتی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت

به گزارش خبرآنلاین،به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی با تشریح خدمات این صندوق، اظهار داشت: تمامی هنرمندان، نویسندگان روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت با عضویت در صندوق اعتباری هنر از ۳۶ نوع خدمت و حمایت صندوق هنر برخوردار می شوند. مهم ترین ملاک عضویت در صندوق احزار فعالیت فرهنگی و هنری و استمرار آن می‌باشد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به تعداد اعضای صندوق اظهار داشت: قریب به ۱۰ هزار نفر از فعالان حوزه فرهنگی و هنری کشور در سال ۱۴۰۲ به جمعیت اعضای صندوق افزوده شد و این صندوق در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار عضو دارد.
وی در ادامه افزود: براساس آمار موجود تعداد اعضای صندوق اعتباری هنر در سال ۱۴۰۲ از رشد ۷ درصدی نسبت به سال۱۴۰۱ برخوردار بوده است.
مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به ترکیب اعضای صندوق اعتباری هنر گفت: اعضای صندوق شامل هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت هستند.
پوراحمدی در ادامه تصریح کرد: براساس آیین نامه عضویت گروه هنرمندان را فعالان حوزه سینما، موسیقی، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی تشکیل می دهند. گروه نویسندگان شامل پژوهشگران، پدیدآورندگان کتب دوره ای و نویسندگان دارای اثر هستند. روزنامه نگاران، مدیرمسئول، سردبیر، مقاله نویس، خبرنگار، عکاس، مترجم و مفسر، مدیرهنری، طراح گرافیک، طراح کاریکاتور و عکاس در گروه اهالی رسانه هستند. گروه فعالان قرآن و عترت را قاریان و حافظان قرآن کریم، هنرمندان تذهیب کار قرآن کریم و کتاب آرایی و آواها و نغمات دینی شامل می شوند.
در حال حاضر از تعداد کل اعضای صندوق ۱۱ هزار و ۷۹۵ نفر را هنرمندان سینمایی، ۱۹هزار و ۳۳۳ نفر فعالان حوزه موسیقی، ۱۶ هزار و ۷۲۶ نفر هنرمندان نمایشی، ۱۵ هزار و ۱۶۹ نفر از گروه نویسندگان، ۹ هزار و ۷۱۵ نفر فعالان حوزه قرآن و عترت، ۹ هزار و ۸۸۰ نفر روزنامه نگاران، ۲۰ هزار و ۴۳۵ نفر هنرمندان حوزه تجسمی و ۵۱۷ نفر را فعالان فرهنگی تشکیل می دهند که از این تعداد بیشترین فراوانی به ترتیب به رشته های تجسمی، موسیقی و نمایشی مربوط می شود.


پوراحمدی با اشاره به رشد اعضا به تفکیک رشته فعالیت گفت: بیشترین رشد آمار عضویت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ متعلق به روزنامه نگاران، هنرمندان حوزه تجسمی و نویسندگان بوده است.
مشاور وزیر فرهنگ با اشاره به نسبت سنی جمعیت تحت پوشش صندوق اظهار داشت: ۶۳ درصد اعضای صندوق اعتباری هنر کمتر از ۴۴ سال سن دارند که این مهم نشان از گرایش نسل جوان به انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و دغدغه برخورداری از مزایای شغلی و اجتماعی این نسل دارد.
وی در ادامه افزود: همچنین ۸ درصد از اعضای صندوق، هنرمندان پیشکسوت بالای ۶۰ سال سن هستند.
پوراحمدی با اشاره به نقش بانوان در اعتلای فرهنگ و هنر کشور اظهار داشت: در حال حاضر ۳۵ درصد از اعضای صندوق شامل بانوان فرهیخته می شود و یکی از مهمترین برنامه های صندوق اعتباری هنردر سال جاری تکریم و برنامه ریزی برای ارائه خدمات ویژه به آنهاست.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد : بسط عدالت فرهنگی یکی از مهمترین موضوعاتی است که صندوق اعتباری هنر آن را دنبال می کند. براین اساس، تقویت نمایندگی های صندوق در استان ها، پیگیری و رصد مطالبات اعضا در استان‌ها از برنامه های مهم صندوق اعتباری هنر است. در حال حاضر ۳۳ درصد اعضای صندوق را هنرمندان ساکن استان تهران و ۶۷ درصد را هنرمندان ساکن در سایر استان ها تشکیل می دهند.
وی در ادامه افزود: پس از تهران، استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی و البرزبیشترین تعداد عضو در صندوق اعتباری هنر را دارا هستند.
رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر با اشاره به رشد آمار اعضا به تفکیک استانی اظهار داشت: بیشترین رشد عضویت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ متعلق به استان های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی است.
پوراحمدی عضویت هنرمندان نامدار و پیشکسوت در صندوق اعتباری هنر را موجب افتخار این نهاد حمایتی دانست و افزود: بیش از هزار نفر از اعضای صندوق دارای نشان درجه یک هنری هستند که برنامه های حمایتی متناسب با شأن و منزلت این عزیزان را برنامه ریزی کرده ایم.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پایان گفت: در تلاش هستیم با بهره گیری از صاحب نظران خبره و همراهی اهالی فرهنگ، هنر، قدم های اساسی در حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر کشور برداریم.

۲۴۵۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895867

دیگر خبرها

  • سیل باعث تخلیه ۳ روستای جنوب استان کرمان شد
  • برق ۳۰ روستا در هرمزگان قطع است/ انسداد محور بندرلنگه به خمیر
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • پرداخت بیش از ۱۲۸۰ میلیارد تومان به شهرداری‌های ایلام در دو سال گذشته
  • یک هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد