Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@23:24:14 GMT

اولین جایزه ام را به امام رضا(ع) هدیه مردم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۷۲۲۴

اولین جایزه ام را به امام رضا(ع) هدیه مردم

وحید طلعت گفت: اولین جایزه ام را نذر امام رضا(ع) کرده بودم و معتقدم که مهربانی ایشان شامل حالم شد.

 «وحید طلعت» در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: در زمان نوشتن این اشعار احساس آرامش عجیبی داشتم و به تحریر در آوردن اعتقادات قلبی مرا سبک می‌کرد.
 

شاعر و نویسند کتاب  «به وقت سلام» افزود: اولین جایزه ای که دریافت کردم به امام رضا هدیه دادم که همیشه از بیان و یادآوری این خاطره مسرور می شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: بعضی اتفاق ها ما را سرپا نگه می دارد و شاید آن شعر اصلا لایق برتری نبود ولی معامله من با امام رضا(ع) باعث شد با انگیزه بیشتری به راه خود ادامه دهم.

 

طلعت با بیان اینکه این شعر ها تمام احساس من هستند، گفت: هر لحظه از زندگیم را می‌توانم در شعرهایم پیدا کنم و این مهم باعث می شود که شعرهایم ب ایم بسیار با ارزش باشند.

 

وی تصریح کرد: چندبار این شعر ها تا مرحله چاپ رسیده است ولی به اتمام نرسید و تا اخر بعد از 10سال در بهترین زمان ممکن به چاپ رسید.

 

این شاعر با اشاره به رخوت عمومی در خوزه شعر مه خوشبختانه در حال بهبودی است، گفت: سال‌های پیش به یک رخوت عمومی رسیده بودیم که در سال 95با آشنایی با مسوولان ادبی استان درب های رشد و پیشرفت را به روی ما گشوده اند و باید از این فرصت ها استفاده کنیم.

 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: وقتی یک مدیر ادبی با شعر و زبان شعر آشناست، می تواند مدیریت شایسته ای نیز داشته باشد و برای پیشرفت شاعران قدم های بزرگی را بردارد.

پایان پیام/322

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستان یزد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله جعفری خطبه های نماز جمعه شیراز هرمزگان شعر آئینی آذربایجان غربی چاپ کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فصل‌های گذشته پس از جدایی سعید آقایی دیگر دفاع چپ تخصصی نداشت و از وحید امیری و سپس علی نعمتی در این پست استفاده کرد.

با این حال سرخ‌ها در این زمستان در پست دفاع چپ یک گزینه مطرح جذب کردند. عبدالکریم حسن، کاپیتان سابق قطر و السد به تهران آمد تا پیراهن پرسپولیس را برتن کند.

عبدالکریم در این مدت میان هواداران پرسپولیس نیز محبوب شده و جایگاه خوبی هم در ترکیب تیم دارد. او با فیزیک مناسب و آماده حسابی در تمرینات خودنمایی می‌کند‌.

در بازی درون تیمی تمرین سرخ‌ها، در یک صحنه عبدالکریم حسن، دفاع چپ فعلی و وحید امیری، بازیکنی که بارها در این پست بازی کرده با یکدیگر تقابل جذابی داشتند. البته امیری پس از مصدومیتش وظایف جدیدی دارد و به خط حمله کمک می‌کند و کاملا از خط دفاع فاصله گرفته است.

دیگر خبرها

  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • ۲ مـعشوقه و یک شوهر
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • حسن رنگرز: مردم ایران این هدیه ناقابل را از کشتی فرنگی بپذیرند
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت
  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس