Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمد‌صادق تنهایی سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به چند نرخی بودن قیمت مرغ در سطح بازار، گفت : بنا به اعلام مصوبه تنظیم بازار کشور قیمت هر کیلو مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده و با فروشندگان بیشتر از قیمت اعلام شده برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تعزیرات پیگیر عرضه مرغ در بازار هستند و هر جا تخلفی باشد در گرانفروشی و عرضه و ذبح مرغ زنده در بازار برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه کمبود مرغ کشوری است و تنها در استان کرمانشاه نیست، علت گرانی مرغ را فصل گرما و نبود جوجه‌ریزی در مناطق گرمسیری عنوان کرد و افزود: نهایتا تا نیمه شهریورماه و خنک شدن هوا در مناطق گرمسیری جوجه‌ریزی نخواهیم داشت.

تنهایی در فصل گرما تقاضا گوشت مرغ را بیشتر از عرضه در بازار دانست و افزود: با خنک شدن هوا و فصل جوجه ریزی قیمت‌ها شکسته و متعادل می‌شود.

این مسؤول در پایان تاکید کرد: فعلا در هیچ استان کشور گوشت قرمز و مرغ به قیمت تعاونی عرضه نمی‌شود و در صورت مشاهده فروش مرغ با قیمت بیش از قیمت مصوب برخورد قانونی خواهیم داشت .

 

 

انتهای پیام/د

اعلام مصوبه تنظیم بازار قیمت مرغ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت صادرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سجاد محمداصغری با اشاره به افزايش تولید گوشت مرغ در تویسرکان طی سال گذشته اظهار کرد: میزان جوجه ریزی در سال ۱۴۰۲، ۴ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۸۴۲ قطعه بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۴۷ درصدی داشته به طوری که میزان جوجه‌ریزی سال ۱۴۰۱، ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار قطعه ثبت شده است افزود: این مهم بیانگر تعامل سازنده بین واحدهای تولیدی و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان‌ تویسرکان یادآور شد: میزان گوشت مرغ تولیدی در شهرستان طی سال پیش بیش از ۸ هزار تن و در سال ۱۴۰۱، ۵ هزار و ۶۰۰ تن بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین و تولید مرغ گرم وجود ندارد خاطرنشان کرد: گوشت مرغ شهرستان با همکاری یکصد واحد مرغداری فعال تولید می‌شود.

محمداصغری تصریح کرد: وضعيت جوجه‌ریزی و تولید مرغ در سال جاری نیز از روند مطلوبی برخوردار است به طوری که در فروردین ماه ۳۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های شهرستان انجام شده است. 

وی در پايان به اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ در تویسرکان اشاره کرد و گفت: این مهم در حال انجام و در مرحله نصب کارتخوان است به نحوی که از مرحله تولید تا توزیع به صورت هوشمند رصد می‌شود.

دیگر خبرها

  • حداکثر کشتار دام در طول سال ۸ میلیون راس است
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در تویسرکان
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ ابراهیمی: مرغداران با ضرر می‌فروشند
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • ضرورت جمع آوری ماهانه ۲۰ هزارتن مرغ از سطح بازار
  • کاهش قیمت ها در بازار مرغ | مرغداران با ضرر می‌ فروشند
  • احداث ۸ واحد جدید مرغداری در شهرستان فنوج