Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@07:30:39 GMT

سامانه اینترنتی "عمران اجتماعی" رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۸۷۱۴

سامانه اینترنتی 'عمران اجتماعی' رونمایی شد

سامانه اینترنتی " عمران اجتماعی"، برای کمک به ساخت مناطق سیل زده در خرم آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مسؤول سازمان بسیج سازندگی، در خصوص این سامانه، گفت: این سامانه با هدف ایجاد وهدت و همدلی برای بازسازی مناطق سیل زده راه اندازی شده است.

 

«محمد زهرایی»، افزود: سامانه عمران اجتماعی، برای هدفمند سازی کمک های مردمی برای مناطق سیل زده کشور راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: اینترنتی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی سراسر کشور جهت کمک به مردم سیل زده کشور راه‌اندازی شده است.

 

زهرایی، این سامانه اینترنتی، به منظور جمع‌آوری کمک های مردمی و با محوریت مساجد راه‌اندازی شده و در این سامانه نحوه کمک به ساخت مسکن و نحوه تامین کالاهای اساسی مردم سیل ‌زده، به نمایش در آمده است.

 

 و ی بیان کرد: در این سامانه اینترنتی، هر خانه، یک گروه و متولی جهادی پیدا می‌کند و خیران می‌توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی، کمک‌های مردمی خود را واریز نمایند و در جریان ساخت بازسازی منازل مردم سیل زده قرار بگیرند.

 

زهرایی، ادامه در این سامانه اینترنتی همچنین این امکان برای خیران مهیا شده است که در جریان پیشرفت خانه ای که برای ساخت و بازسازی انتخاب کرده اند، قرار گیرند.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی، با اشاره به اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در مواجهه با سیل اخیر، بیان کرد: درمرحله نخست کار امدادرسانی وبه مردم و تثبیت شرایط زندگی با استقرار تیم های امدادی تجهیزات مهندسی و گروه های جهادی سپاه استان ها در مناطق سیل زده دنبال شد.

 

زهرایی، با بیان اینکه در مرحله دوم کار بازسازی و تعمییر واحد های خسارت دیده از سیل پی گیری می شود، افزود: در مرحله دوم با اولیوت تعمیرات، بازسازی و ساخت منازل مردم سیل زده آغاز شده است و تلاش ها برای تکمیل به موقع تعهدات بسیج در بازسازی ادامه دارد.

 

مسؤول سازمان بسیج سازندگی، راه‌اندازی این سامانه اینترنتی نشان دهنده شفافیت کار دانست و گفت: سامانه اینترنتی " عمران اجتماعی"، به آدرس اینترنتی  www.omranejtemaei.ir  در خرم آباد رونمایی شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه روزنامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطبه نماز جمعه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد مجلس روزنامه ها خطبه های نماز جمعه مناطق سیل زده بسیج سازندگی کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، «شفیعی» مدیرکل تامین اجتماعی، «امین بابایی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «خوش قامت» مدیر صندوق کارآفرینی امید و «دایی صراف» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی، در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، از طریق شماره تلفن ۱۱۱، پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   طی این برنامه، ۹۵ تماس توسط شهروندان و مردم خراسان رضوی برقرار شد که توسط مدیران مورد پاسخگویی و رسیدگی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی به تعویق افتاد؟ + زمان و سایت ثبت نام
  • رونمایی از سامانه مهارت افزایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر/ شرط صدور گواهینامه معتبر برای دوره‌های مهارت‌آموزی
  • سامانه مهارت افزایی اسکلینو در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رونمایی شد
  • ثبت نام کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • سه سوت کارت سوخت بگیر / درخواست‌ها اینترنتی می‌شود!
  • وزارت نفت : درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست "صدور کارت سوخت" تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت اینترنتی می‌شود
  • درخواست صدور کارت سوخت تا اردیبهشت اینترنتی می‌شود
  • پاسخگویی مدیران خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه الکترونیکی سامد