Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه ایران نوشت:سیزدهم بهمن سال 94 مأموران کلانتری قرچک ورامین در جریان درگیری دو مرد قرار گرفتند.

یکی از آن دو مرد که - سعید - نام داشت به مأموران گفت: این مرد با زنم رابطه شیطانی داشته  وخودم آنها را دیدم. زنم را کشتم اما این مرد فرار کرد و حالا به سراغش آمده‌ام.

درپی اظهارات سعید، مأموران به خانه‌اش رفتند و با جسد زنش به‌نام فریبا روبه‌رو شدند که غرق در خون لای یک فرش پیچیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید در بازجویی گفت: همسرم شب‌ها به من قرص خواب آور می‌داد تا زودتر بخوابم اما یک شب ناگهان از خواب بیدار شدم و در حالی که اصلاً باورم نمی‌شد با صحنه رابطه همسرم با یک مرد غریبه روبه‌رو شدم.مرد غریبه که هادی نام داشت فرار کرد اما همسرم را درون فرش پیچیدم و با چاقوی آشپزخانه به قتل رساندم و بعد به سراغ هادی رفتم و با او گلاویز شدم.

به‌دنبال اعتراف‌های تکان دهنده مرد جوان او به اتهام قتل عمد دستگیر شد. رسیدگی به این حادثه در شعبه هفتم به ریاست قاضی کیخا و با حضور یک مستشار تشکیل شد.
در این جلسه سعید به اتهام قتل همسرش تحت محاکمه قرار گرفت. در ابتدای محاکمه نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند و آنگاه خانواده مقتول خواستار قصاص دامادشان شدند.
سپس سعید در جایگاه ویژه ایستاد و در شرح ماجرا گفت: من اتهام قتل همسرم را قبول دارم اما او چون به من خیانت کرده بود حق داشتم که او را به قتل برسانم. او به من قرص خواب آور می‌داد. ما فرزند 10 ساله‌ای داریم و نمی‌دانم چگونه همسرم به خودش اجازه می‌داد به من و فرزندم خیانت کند.

در پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور حکم درباره این مرد وارد شور شدند.

برچسب ها: قرص خواب آور

منبع: خرداد

کلیدواژه: قرص خواب آور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • ژست‌های تتلو پشت میز محاکمه
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ادامه خیانت مصر به فلسطینیان در تخریب تونل‌های مقاومت
  • گلدبرگ: AEW مزخرف است و هرگز به آنجا نخواهم رفت/ اخبار WWE
  • خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین + فیلم
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • برزخ دانشجویان هنگام ورود به دانشگاه ها