Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا -
حدود 4 سال پیش، امی جندریسویتس کار خود را شروع کرد. امی عروسک هایی را ایجاد می کند که به ویژگی های خود مشتریان مربوط می شود. او واقعا معتقد است که عروسک ها به کودکان مبتلا به مشکلات ظاهری و سایر بیماری ها کمک می کند ، به خصوص عروسک هایی که بی عیب نیستند. بچه ها به یک عروسک نیاز دارند که بسیار شبیه به آنها باشد و کمتر مانند یک مانکن کامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه تعدادی از عروسک های امی جندریسویتس را که برای کودکان بیمار ساخته قرار داده ایم.
عروسک های زیبا
عروسک کودکان بیمار
عروسک شبیه کودکان
عروسک با نقص ظاهری
کودکان مبتلا به مشکلات ظاهری
کودکان بیمار














گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • دوستی منحصر به فرد طوطی کاکلی سیاه با یک شهدطوطیک + فیلم
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • استایل بهاره خود را با کفش‌ زنانه مناسب تکمیل کنید
  • یکی از چالش‌ها و مشکلات اصلی دیوارهای صوتی بزرگراه‌ها سرقت آنهاست
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی