Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه سوریه با اشاره به وجود کانون‌های تروریستی در این کشور و تلاش برای پاکسازی کل کشور از تروریسم تاکید کرد، وضعیت سوریه در مقایسه با سال گذشته بهتر شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشرة، ولید معلم، وزیر خارجه سوریه اظهار کرد: سوریه و بلاروس درباره برگزاری نشستی در سطح کمیته مشترک دو کشور برای بررسی همکاری‌های اقتصادی و فنی و نیز تقویت روابط میان دو طرف توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معلم در ادامه گفت: با همکاری و اقدام مشترک می‌توانیم کارهای بسیاری را در راستای رفاه مردم دو کشور انجام دهیم.

وزیر خارجه سوریه افزود: وضعیت سوریه در حال حاضر در مقایسه با سال گذشته بسیار بهتر شده و اکنون ۸۰ درصد از اراضی سوریه تحت حاکمیت دولت است، هنوز برخی کانون‌های تروریستی در شمال غربی و شرقی کشور وجود دارد، اما ما قصد پاکسازی کل سوریه از تروریسم را داشته و بر این مساله پافشاری داریم، ما هر اقدامی را برای خروج تمامی نظامیان خارجی که به صورت غیرقانونی در سوریه حضور دارند، انجام خواهیم داد.

این مسئول وزارت خارجه سوریه تاکید کرد: جنگ علیه تروریسم ادامه خواهد داشت و همزمان اقدام سیاسی در این زمینه انجام خواهد شد و برنامه‌های بازسازی در سوریه به ویژه در مناطقی که زیرساخت‌ها بیش از هر چیز دیگری آسیب دیده‌اند، اجرا خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت جامعه جهانی از اقدامات سوریه در مبارزه با تروریسم ادامه داد: تروریسم می‌تواند به دیگر کشورها نیز آسیب بزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولید معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بلینکن وارد چین شد
  • کرملین: کمک جدید آمریکا به اوکراین قابل انتظار بود
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • وزیر خارجه مصر: باید از تشکیل کشور فلسطین حمایت شود
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • تاکید معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه بر توسعه صادرات در جهت جهش تولید
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می گذرد؟/ از تعریف نقشه راه مشترک برای مبارزه با تروریسم تا تلاش برای توسعه تجارت رسمی دوجانبه / لاهور و کراچی میزبان رئیس جمهور ایران
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت