Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم آلفا رومئو به علت نقض قوانین، پس از اتمام مسابقه اصلی گرندپری آلمان جریمه شد و رانندگانش از رده‌بندی ده راننده برتر خارج شدند. تیم ایتالیایی اعلام کرد به رای صادر شده اعتراض خواهد کرد.

طرفداری - روز گذشته، کیمی رایکونن و آنتونیو جووناتزی به ترتیب به عنوان نفرات هفتم و هشتم از خط پایان عبور کردند و بهترین نتیجه تیم آلفا رومئو در مسابقات امسال را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما کمی پس از پایان مسابقه، ناظران نماینده تیم آلفا را احضار کردند تا درباره نقض ماده 27.1 آیین نامه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی پاسخگو باشد. این ماده به تخلف در استفاده از گشتاور کلاچ مربوط می‌شود.

بر اساس گزارش وبسایت رسمی مسابقات فرمول یک، داوران مسابقه متوجه شدند که گشتاور کلاچ در زمان استارت با گشتاور مجاز برابر نبود. ناظران نتیجه گرفتند که تیم آلفا از این تغییر سود برده و به هردو راننده این تیم «جریمه 10 ثانیه‌ای توقف و حرکت» دادند. با اعمال این جریمه 30 ثانیه به زمان نهایی رایکونن و جووناتزی اضافه شده و این دو راننده از محدوده امتیازگیری خارج شدند. مدیر تیم آلفا رومئو اعلام کرد که تیم با مشکل نارسایی کلاچ مواجه شده بود و کنترلی بر این شرایط نداشت. تیم ایتالیایی به این پنالتی اعتراض خواهد کرد.

با جریمه شدن کیمی و جووناتزی، رومن گروژان و کوین مگناسن به ترتیب به رده‌های هفتم و هشتم صعود خواهند کرد. مدافع عنوان قهرمانی جهان، لوییس همیلتون نهم می‌شود و دو امتیاز به دست می‌آورد. این بدان معناست که لوییس رکورد کسب امتیاز خود را به 23 مسابقه پیاپی افزایش می‌دهد. همچنین رابرت کوبیتسا دهم می‌شود و با کسب تک امتیاز رده دهم، اولین امتیاز خود و تیم ویلیامز را در فصل جاری ثبت می‌کند. همچنین، این اولین امتیاز کوبیتسا پس از هشت سال دوری از فرمول یک بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی به شرح زیراست:   در خصوص گزارش واصله علیه سید حسین حسینی بازیکن باشگاه استقلال تهران مبنی بر نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به مصاحبه ایشان پس از بازی با تیم شمس آذرقزوین در تاریخ ۳۱ فروردین بیان مطالبی در ارتباط با رأی صادره از سوی این کمیته در پرونده که در مورد تخلفات بازیکن موصوف بعد از مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال تهران از جمله بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه (افسران امنیتی مسابقه) صادر گردیده هرچند در ظاهر این مطالب حکایت از تمکین از رأی صادره دارد، ولی چگونگی و نحوه بیان و عبارات به کار رفته در این مصاحبه موید قصد مشارالیه در خفیف و سبک جلوه دادن تصمیمات و اقدامات صورت گرفته از سوی رکن قضایی فدراسیون فوتبال پیرامون تخلفات رخ داده در مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک و استقلال تهران است در نتیجه فعل سید حسین حسینی از مصادیق رفتار توهین آمیز تشخیص و برهمین اساس مستند به مواد ۷۱ و ۱۱۳ مقررات انضباطی ضمن قطعی و قابل اجرا شدن یک جلسه محرومیت تعلیقی ایشان موضوع دادنامه شماره ۳۰۹۶ مورخ ۲۹ فروردین نامبرده به پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه‌های رسمی بابت تخلفات ارتکابی خود با لحاظ ماده ۸۹ مقررات موصوف و همچنین باشگاه استقلال تهران نیز بلحاظ تحقق مسئولیت تضامنی در خصوص این تخلف و عدم نظارت بر مصاحبه صورت گرفته وفق ماده ۵۰ مقررات انضباطی به پرداخت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.   رأی صادره ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی نزد کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • حسینی محروم و جریمه شد
  • جریمه نقدی برای دروازه بان استقلال
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس
  • سیدحسین حسینی یک جلسه محروم شد
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • اعلام دو رای انضباطی فوتبال بانوان
  • توقف افغانستان در گام دوم: فرمول صعود پیچیده شد
  • آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است
  • آیا فراری در جذب همیلتون اشتباه کرده است؟