Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامبیز مهدی‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراکز در تمامی شهرستان‌های استان در دست اجرا است و ۷۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: سال ۹۵ تفاهم سه‌جانبه بین دانشگاه علوم پزشکی، وزارت بهداشت و استانداری خراسان جنوبی منعقد و حدود ۹۰ پروژه با مبلغ ۵۹۸ میلیارد ریال تعریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از این مبلغ حدود ۶۰ درصد سهم وزارت بهداشت، ۲۵ درصد سهم دانشگاه و ۱۵ درصد سهم استانداری در نظر گرفته شده است.

وی یادآور شد: از این پروژه‌ها ۲۸ مورد خانه بهداشت، ۲۸ مورد مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، ۱۶ پایگاه سلامت شهری، ۱۱ پانسیون پزشک، سه آموزشگاه بهورزی در بیرجند، قاین و فردوس چهار ستاد مرکز بهداشت شهرستان در بیرجند، خوسف، زیرکوه و بشرویه است.

مهدی‌زاده تصریح کرد: همه گروه‌های سنی از نوزادان تا سالمندان می‌توانند از خدمات خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت بهره‌مند شوند.

۷۵۵۷*۳۰۲۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پزشک خراسان جنوبی دانشگاه علوم پزشکی شهری و روستایی وزارت بهداشت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش دو پایگاه سلامت در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس مرکز بهداشت کیش در مراسم گشایش دومین مرکز خدمات جامع سلامت کیش، گفت: این مرکز با حضور دو پزشک، شش مراقب سلامت و ماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش فعالیت می‌کند.

اسدالله احمدی افزود: این مرکز با هدف افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت خانواده‌های ساکن در مرکز شهر در مجاورت کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است.

وی گفت: پایگاه سلامت خانواده منطقه نوبنیاد نیز به زودی راه اندازی خواهد شد.

سرپرست توسعه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در مراسم گشایش مرکز خدمات جامع سلامت فارابی گفت: ششصد و چهل و یک خانه بهداشت فعال در استان به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

حدادی افزود: صد و هفتاد و نه مرکز خدمات جامع سلامت فعال در استان هرمزگان خدمات بهداشتی را به مردم ارائه می‌کنند.

وی افزود: پزشک براساس جمعیت جزیره کیش در مراکز  خدمات سلامت مستقر شده است و هفته آینده نیز یک پزشک به جمع پزشکان مراکز خدمات سلامت کیش اضافه خواهد شد.

مدیر امور بانوان منطقه آزاد کیش نیز، گفت: پایگاه سلامت خانواده مادر و کودک در منطقه مهستان بهره برداری شد.

عالمه خسروی افزود: در این پایگاه سلامت پایدار در چهار بعد سلامت جسمی، اجتماعی، روانی و معنوی براساس شاخص‌های ملی و بین المللی پرداخته می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • بهره‌برداری از ۶ پروژه خیران سلامت در خراسان شمالی تا شهریور
  • تولد ۷۰ نوزاد در مرکز درمان ناباروری رویش بیرجند