Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره نامه ظریف به مقام معظم رهبری در مورد سریال گاندو و حواشی آن گفت : بله این خبر تایید است و چنین نامه‌ای نوشته شده است.

سید عباس موسوی در نشست خبری خود افزود: صدا و سیما از سازمان های زیر نظر رهبری است و اگر قرار بود گلایه ای باشد خدمت ایشان گفته می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آنچه در این سریال تلاش می شود از وزیر خارجه و وزارت خارجه یک چهره منفعل و بی عمل و واداده نشان داده می شد که ما فکر کردیم اگر چنین چیزی هست و آقای ظریف هم گفتند این سریال را ندیده است و اساسا تلویزیون نگاه نمی کند و اگر قرار است ایران به عنوان کشور مقتدر چنین وزیری داشته باشد که این سریال ترسیم می کند ماندن ما و این وزیر و وزارت خارجه جایز نباشد و به لحاظ شرعی باید کسی باشد که همزمان عزت مصلحت و حکمت را سرلوحه کار خود قرار دهد و از صلابتی برخوردار باشد که زبان گویای چنین ملت و تاریخی باشد.

موسوی اضافه کرد: مقام معظم رهبری هم پاسخ دادند که مطلقا راضی نیستند به این مجموعه و ایشان اهانتی صورت بگیرد. امیدوارم گوش شنوایی باشد.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران کشته شدن تعدادی از شهروندان عمانی را به دلیل جاری شدن سیل تسلیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان بویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آنها صبر و شکیبائی مسئلت نمود.

به گزارش رسانه‌های عمان در پی جاری شدن سیل در مناطقی از این کشور 18 نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش روزنامه «مسقط دیلی»، برخی جاده‌ها نیز به دلیل بارندگی و سیلاب شدید مسدود شده‌اند و مدارس هم در برخی از مناطق این کشور تعطیل شده‌اند.

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و عمانواکنش عمان به عملیات تلافی‌جویانه ایران علیه اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه: آن‌ها فقط به فکر منافع خودشانند
  • روایت دکتر مرندی از سال‌ها همراهی با مقام معظم رهبری ؛ ماجرای عبای سوغاتی چه بود؟
  • طعنه روزنامه جمهوری اسلامی به روسیه : آنها فقط به فکر منافع خودشانند