Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در توسعه استان بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: خبرگزاری ایسنا در دانشگاه‌های مختلف شعبه دارد و این امر به تعامل این خبرگزاری با دانشگاه‌ها بسیار کمک کرده است.

ایرج مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی، یک نهاد فرهنگی و پژوهشی است که از آموزش و تحقیقات برای تحقق اهداف این نهاد انقلابی استفاده می‌کند و در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهاددانشگاهی در حفظ و انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب کمک شایانی کرده و قشر جوان را همواره همراه خود داشته است.

رئییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه پژوهش های کاربردی بسیار موفق عمل کرده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه لازم است دانشگاه‌ها با فعالیت‌های این نهاد در حوزه فرهنگی هم سو باشند، افزود: جهاد دانشگاهی با نیاز سنجی می تواند خلاء‌های علمی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کند.

رئییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای جهاددانشگاهی در توسعه استان بسیار تاثیرگذار بوده است، افزود: خبرگزاری های ایسنا و ایکنا در دانشگاه‌های مختلف شعبه دارد و این امر به تعامل این خبرگزاری با دانشگاه‌ها بسیار کمک کرده است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه ایسنا در شعبه دانشگاه فرهنگیان بسیار موفق عمل کرده و اطلاعات را به موقع جمع‌آوری کرده است، تصریح کرد: خبرنگاران این خبرگزاری باید با حوزه‌های مختلف ارتباط تنگاتنگی داشته باشند.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در سال‌های فعالیت خود برنامه‌های اثربخشی را در راستای توسعه استان اجرا کرده است و باید مورد حمایت جدی مسئولین قرار گیرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انقلاب خراسان جنوبی دانشگاه فعالیت توسعه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، جهادگر جهاد دانشگاهی استان اردبیل عنوان برگزیده شصت و دومین سال آئین جایزه نوبل ایرانی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳، را کسب کرد.

سید کریم تهامی، عضو جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل در جمع ۴۳ نخبه برگزیده کشور نامزد دریافت جایزه نوبل ایرانی «جایزۀ البرز ۱۴۰۳» در حوزه بیوتکنولوژی کشاورزی شد.

جایزه البرز نخستین و باسابقه‌ترین جایزه علمی کشور با بیش از نیم قرن قدمت است که از سال ۱۳۴۲ با هویت مستقل عنوان‌دار جایزه نوبل ایرانی است.

لازم به ذکر است مراسم اهدای جایزه نوبل ایرانی با حضور مقامات عالی کشور روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای تهران به صورت زنده برگزار خواهد شد.

کد خبر 6085732

دیگر خبرها

  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • پیچیدن عطر گل محمدی از گلستانهای خراسان جنوبی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • جهادگر اردبیلی «جایزه البرز» در سال ۱۴۰۳ را کسب کرد
  • اصفهک، روستایی کویری که در مسیر جهانی شدن است
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • اصفهک؛ سفری به عمق زیبایی در دل کویر/ روستایی مطرح در سطح جهانی
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟