Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@20:21:57 GMT

نماینده مجلس: شهرک فرش در مراغه ایجاد می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۰۷۸۰

نماینده مجلس: شهرک فرش در مراغه ایجاد می‌شود

علی جلیلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به ظرفیت موجود در زمینه تولید فرش دستباف در مراغه،  این شهرک با هدف توسعه این صنعت و در راستای حمایت از فعالان این بخش ایجاد خواهد شد.
وی ادامه داد: در این راستا، با همراهی مسئولان شهرستانی، رایزنی‌های مناسبی برای تصویب شهرک فرش با وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است و با موافقت این وزارت، مقدمات ایجاد این شهرک فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: همچنین برای این منظور، با توافقات انجام شده، اداره کل جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی موافقت خود را با واگذاری زمین مناسب برای ایجاد این شهرک اعلام کرده است.
جلیلی با بیان اینکه مراغه قطب تولید فرش دستباف در منطقه است گفت: هم اکنون حدود ۱۵ هزار نفر در زمینه تولید فرش ابریشمی و دستباف در این شهرستان فعالیت می‌کنند.
وی افزود: همچنین سالانه بیش از ۲۰هزار مترمربع فرش ابریشمی در این شهرستان بافته می شود که بیشتر آن به کشورهای خارجی صادر می شود.
وی اضافه کرد: با توجه به صادراتی بودن فرش دستباف، ایجاد شهرک فرش می‌تواند زمینه‌ساز اشتغال، درآمدزایی و رونق این صنعت و هنر بالنده در منطقه شود.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
۳۰۷۷/۷۴۸۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی اشتغال زمین فرش وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)

 

رهبر حزب حاکم بر گرجستان، Mamuka Mdinaradze، در حال سخنرانی در حمایت از لایحه قانون روسی بود که توسط یکی دیگر از اعضای پارلمان مشت می‌خورد.

کسی که به صورت او کوبید، Aleko Elisashvili بود که از نمایندگان پارلمان گرجستان است و هنگام حمله فریاد زد:«لعنت به تو ای آشغال روس‌پرست» 

او در سال 2022، همزمان با شروع تجاوز نظامی روسیه، به اوکراین رفت و به مبارزه مسلحانه با روسیه پرداخت. تصویری که می‌بینید از او هنگام دفاع از کی‌یف است.

همانطور که گفته شد، گرجستانی‌ها از روسیه دل بسیار خونی دارند که نه مربوط به حالا، بلکه از همان زمان اتحاد جماهیر شوروی سرچشمه می‌گیرد مردم ناچارا زیر ظلم کرملین زندگی می‌کردند. پس از فروپاشی نیز که روسیه با حمله به گرجستان در سال 2008، بخشی از خاک این کشور را اشغال کرد.

در حال حاضر بخش بسیار زیادی (احتمالا اکثریت) لژیون‌های خارجی که در اوکراین علیه روسیه می‌جنگند، گرجستانی‌ها هستند.

 

منبع:جنگاوران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقایی رو کتک زدی توی خیابون؟ (فیلم) کتک کاری بامزه بین اردک و گربه ها (فیلم) اخراج رونالدو پس از کتک‌کاری با بازیکن الهلال (فیلم)

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • نماینده مردم اصفهان: از نظرات نخبگان استفاده خواهیم کرد
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • نماینده مجلس لبنان: اقدام ایران سبب تغییر مواضع غرب شد
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • نخستین شهرک تخصصی پخش کالا در همدان ایجاد می‌شود