Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-نماینده مردم اصفهان در مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور گفت: فرهنگ مقاومت با تکیه بر قدرت حق تعالی آثار زیادی دارد که از جمله آنها سقوط پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی است.

 حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: فرهنگ مقاومت با تکیه بر قدرت حق تعالی آثار زیادی دارد که از جمله آن می‌توان به ساقط کردن پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: معنای اجرای فرهنگ مقاومت، اقتدار ایران اسلامی و التماس آمریکا، انگلیس و اروپاست.

نماینده مردم اصفهان در تذکری خطاب به اردکانیان وزیر نیرو تصریح کرد: تأمین آب شرب 5 میلیون و 125 هزار نفر از مردم استان اصفهان و سرعت بخشیدن به احداث سامانه دوم آب بسیار مهم است. 

سالک افزود: اصفهانی‌ها جز شرع و قوانین چیزی نخواسته و زیاده‌طلب نیستند.

وی گفت: باید برای آب تمهیدات ویژه داشت، زیرا سیاست آب کشوری است و باید مدیریت اصولی در این باره صورت گیرد.

نماینده مردم اصفهان در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور و بنیاد شهید گفت: متأسفانه تأمین دارو و درمان و پرستاری از خانواده شهدا و جانبازان دچار مشکلات زیادی شده است. 

وی در تذکری خطاب به سیدعلی صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: برنامه این وزارتخانه برای مقابله با ولنگاری فرهنگی و کشف حجاب و فساد کدام است؟ این در حالی است که چهل مؤسسه آمریکایی برای اجرای جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی فعال شده‌اند و باید اقدامات لازم در این باره صورت گیرد. 

وی در پایان از دولت خواست در زمینه تأمین و توزیع کالاهای معیشتی مردم اقدامات لازم را انجام دهد. 

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 ویدیویی از نیوشا ضیغمی بازیگر سنیما در شبکه‌های اجتماعی حسابی مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر که ظاهراً به یکی از مناطق توریستی رفته، در این ویدیو به مردم گفت: «خوش‌ به حالمون که ایرانی هستم.» این ویدیو را می‌‎بینید.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مشکل آمریکا در ایران حضور یک ابرحریف به نام آیت‌الله خامنه‌ای است
  • انگلیس از بزرگ‌ترین بسته کمک نظامی به اوکراین رونمایی می‌کند
  • نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • طرح نور با استقبال گسترده مردم اصفهان همراه بود
  • ببینید | پیغام نیوشا ضیغمی خطاب به مردم ایران: خوش‌ به حالمون
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • تداوم اجرای طرح نور در اصفهان / این طرح در اماکن عمومی، واحدهای صنفی و خودروها اجرا می‌شود
  • عملیات وعده صادق مستضعفان عالم را دلشاد کرد
  • اثبات اقتدار ایران در جهان با اقدام اخیر سپاه