Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@06:00:05 GMT

آتش سوزی مهیب ۵۰۰ خودرو در فرانسه +تصاویر

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۱۱۵۹

آتش سوزی مهیب ۵۰۰ خودرو در فرانسه +تصاویر

خبرگزاری ایرنا : ۵۰۰ دستگاه خودرو بر اثر وقوع یک آتش سوزی مهیب در پارکینگ خودرو‌های فرسوده "کازیمیر" در شهر "اوسر" استان یون فرانسه آتش گرفت.

به گزارش روزنامه «لو پاریزین» فرانسه، این حادثه که حوالی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی شنبه رخ داد که حدود یک ساعت دود سیاه غلیظی را در هوا منتشر کرده بود خطر بزرگ ناشی از آلودگی هوا و آب را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۸۰ آتش نشان و ۱۰ خودرو به منظور مهار آتش سوزی به محل اعزام شدند. جاده‌های اطراف، از جمله خیابان "ژان-مرموز" تا اوایل شب به روی تردد خودرو‌ها ترافیک بسته شد.

آتش سوزی بین ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت محلی تحت کنترل بود.

بر اثر این آتش سوزی که علت و منشاء آن هنوز مشخص نشده، به گفته "دیوید میلو" (David Millot) مسوول پارکینگ خسارت‌های زیادی به آن وارد شده است.


به نوشته "فرانس بلو"، با وجود وارد آمدن خسارت‌های بسیار، یک هزار دستگاه خودرو از خطر شعله‌های آتش در امان ماندند و همچنین ساختمان‌های اطراف در حالی که آتش سوزی در حال گسترش بود از آسیب محافظت شدند.

این حادثه تلفات جانی به دنبال نداشت.

همچنین به نوشته روزنامه محلی "یون رپوبلیکن" (Yonne Républicain) چاپ اوسر، یک تجزیه و تحلیل توسط اداره منطقه‌ای محیط زیست برای بررسی آلودگی آب منطقه ناشی از هیدروکربن‌ها انجام شده است.

آتش سوزی ساختمان‌ها و اماکن مسکونی به یک معضل جدی در فرانسه تبدیل شده است؛ به گونه‌ای که در بیشتر موارد علت و یا علل این حوادث هم یا به دست نمی‌آید و یا این که خیلی دیر به نتیجه می‌رسد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: خودرو آتش سوزی خودرو فرانسه پارکینگ خودرو تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند

جمشید حسین‌خانی، با بیان اینکه وقوع این آتش‌سوزی در طبقۀ چهارم یک مجتمع هفت‌طبقه واقع در بلوار «جمهوری‌اسلامی»، عصر امروز سوم اردیبهشت‌ماه، به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد، گفت: خوشبختانه به هیچ‌کس از ساکنان این مجتمع مسکونی آسیبی وارد نشده است.

معاون فنی و عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، بیان کرد: حریق از طریق داکت در حال سرایت به واحد‌های فوقانی بود؛ شرایط به نحوی بود که تمام واحد‌های فوقانی مسکونی مجتمع در معرض حریق بوده و بیم گسترش قابل توجه آتش‌سوزی و تحمیل خسارات بسیار زیاد می‌رفت.

حسین‌خانی افزود: بنابراین، با برنامه عملیاتی استاندارد، حساب‌شده و دقیق، آتش‌نشانان با ورود به واحد‌های در معرض آتش‌سوزی و نابودی، از خسارت بیشتر که استعداد تبدیل‌شدن آن به فاجعه‌ای عظیم وجود داشت، جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی که در یک مجتمع ٢١ واحدی به‌وقوع پیوست، آتش‌نشانان از دو ایستگاه آتش‌نشانی و با استفاده از سه دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه اعزام شدند و در شرایط بسیار سخت عملیاتی (دود و حرارت بسیار زیاد) که از طریق داکت‌های ساختمان در حال سرایت به دیگر واحد‌ها بود، موفق به مهار آتش‌سوزی شده و از سرایت حریق به دیگر منازل مجتمع مسکونی و خسارت بیشتر جلوگیری کردند.

معاون فنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تأکید کرد: لازم است نکات ایمنی از سوی شهروندان به‌منظور پیشگیری از حوادث بیشتر جدی گرفته شود تا شاهد رخداد‌های این‌چنینی نباشیم

حسین‌خانی بیان کرد: علت بروز این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • آتش نشانان آتش‌سوزی مهیب در یک مجتمع مسکونی را مهار کردند
  • آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم)
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم)
  • وقوع آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران + ویدئو
  • آتش سوزی مهیب در بازار بندرعباس (فیلم)