Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه تراکتورسازی در طول تنها یک هفته به پرداخت ۲ میلیارد تومان به طلبکارانش محکوم شده است. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال امروز (دوشنبه) آرای جدید خود را منتشر کرده که بار دیگر نام باشگاه تراکتورسازی در بین محکومان آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی این‌بار به خاطر شکایت سعید آقایی و میلاد شیخ‌فخرالدینی محکوم شده است و باید مبلغی پیش از 500 میلیون تومان را به آنها بپردازد.

بر اساس رأی کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتورسازی به پرداخت 400 میلیون و 766 میلیون  تومان به سعید آقایی و 71 میلیون تومان به میلاد فخرالدینی محکوم شده است.

محکومیت باشگاه‌های تراکتورسازی در آرای جدید کمیته تعیین وضعیتکمبود تراکتورسازی در 3 پست؛ دنیزلی بازیکن جدید می‌خواهدروند مثبت مذاکرات تراکتورسازی با مدافع ملی‌پوش استقلال

این باشگاه هفته گذشته هم با رأی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، به پرداخت مجموعاً یک میلیارد و 600 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی و سینا عشوری محکوم شده بود.

به گزارش تسنیم، بررسی آرای اخیر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که باشگاه تراکتورسازی در هفته‌های گذشته یکی از مشتریان پروپا قرض این کمیته بوده است.

باشگاه تراکتورسازی در طول یک هفته، به پرداخت مجموعاً 2 میلیارد تومان به مربی و بازیکنان سابق خود محکوم شده است که در در نوع خود، اتفاق جالب توجهی به حساب می‌آید.

گویا بدهی‌های مدیران سابق باشگاه تراکتورسازی تمامی ندارد و هر روز از یک جای جدید سر باز می‌کند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • تعیین نرخ ارز قاچاق، از بیش اظهاری واردات و کم اظهاری صادرات
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • جریمه ۱۲ میلیاردی قاچاقچی سوخت در سیرجان وصول شد