Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تودیع و معارفه معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان با حضور دبیر شورای نگهبان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شورای نگهبان، آئین تکریم و معارفه معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان امروز (دوشنبه ۷ مرداد) با حضور آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، دکتر کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان و تعدادی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان و همچنین مدیران و کارکنان این شورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سیامک ره‌پیک در این مراسم تکریم و دکتر محمدحسن صادقی‌مقدم که به تازگی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب شده، همزمان به‌عنوان معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان معارفه شد.

 


ره‌پیک که از سال ۹۲ تاکنون معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان بود، هم اکنون عضو حقوقدان شورای نگهبان بوده و ریاست پژوهشکده این شورا را برعهده دارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه شبستان یزد آیت الله جعفری قم مجلس شیراز معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان شورای نگهبان تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم

در حاشیه جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان قم که به ریاست سید محمد آقامیری استاندار قم برگزار شد، با تکریم از خدمات ابوالقاسم مقیمی، حجت‌الاسلام سید اسماعیل حسینی مقدم به عنوان معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم معارفه شد.

معاون جدید فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری قم طی سخنانی، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار قم قدردانی کرده و طی دوران مسوولیت تلاش خواهیم کرد تا شاهد ارتقای سطح فرهنگی و بهبود خدمات رسانی به زائران باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: قم از نظر فرهنگی و اجتماعی قابل مقایسه با شهر‌های دیگر نیست و ماموریت و رسالت‌هایی که در این شهر باید انجام بگیرد باید متفاوت با سایر شهر‌ها باشد.

گفتنی است حجت‌الاسلام حسینی مقدم پیش از این طی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۷ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم را برعهده داشته است.

ابوالقاسم مقیمی نیز به عنوان مشاور معاونت فرهنگی اجتماعی و زیارت استانداری منصوب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • دیدار دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اعضای شورای نگهبان
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • آیت‌الله جنتی: امیدوارم رژیم کودک‌کش فهمیده باشد که دوران بی پاسخ ماندن جنایاتش به سر آمده/ هر حرکت نابجایی، نابودی او را سرعت خواهد بخشید
  • قدردانی آیت‌الله جنتی از عملیات «وعده صادق»