Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش سراسری خاطره گویی و روایتگری مدافعان آسمان ایران با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از پیشکسوتان پدافند هوایی در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه پدافند هوایی، گفت: پدافند هوایی با استفاده از تجربیات هشت سال دفاع مقدس و به برکت خون شهدای پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و امروز قادر هستیم انواع مختلف هواپیماها و پهپادهای به اصطلاح رادارگریز دشمن را کشف کنیم و این تنها بخشی از توانمندی پدافند هوایی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس تنها با رژیم بعث عراق نمی جنگیدیم و در واقع با ۳۴ کشور دنیا در جنگ بودیم و نیروی هوایی عراق در طول جنگ تحمیلی چندین بار بازسازی و نوسازی شد و ما با پیشرفته‌ترین هواپیماهای دنیا درگیر بودیم و توانستیم فقط در یک عملیات بیش از ۷۰ فروند هواپیمای دشمن را سرنگون کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به دستاوردهای بومی این نیرو، تأکید کرد: امروز در حوزه سامانه های راداری به خودکفایی کامل دست یافته و با قدرت انواع هواپیماهای پیشرفته آمریکایی را کشف و به آنها اخطار می‌دهیم.

امیر صباحی‌فرد افزود: پدافند امروز، پدافند ۴۰ سال قبل نیست و سامانه‌های بومی ما باعث شده تا دشمنان بدانند که اگر بخواهند با ما درگیر شوند ضربات سختی خواهند خورد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان پدافند هوایی با اعطای هدیه و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

کمک‌رسانی بسیج به سیل‌زدگان تداوم خواهد داشت

میزان نوشت؛ سردار «غلامرضا سلیمانی» صبح امروز در جمع مردم روستاهای سیل‌زده دلفان اظهار داشت: سپاه استان قزوین و سپاه لرستان تمام امکانات خود را برای تعمیر و احداث منازل در اختیار مردم دلفان گذاشته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بیشترین تخریب در روستای وروشت بوده است، از سوی سازمان بسیج برای پیگیری مشکلات آمده‌ایم تا زودتر این واحدها پیش از فصل سرما ساخته شود و مردم در واحدهای مسکونی سکونت داشته باشند.سردار سلیمانی با بیان اینکه مردم هم باید کمک کنند تا زودتر ساخت‌وساز منازل مسکونی به پایان برسد، عنوان کرد: ما به دستور و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه که نیاز به کمک باشد در مناطق سیل‌زده حاضر و در خدمت مردم هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: همه دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی رسیدگی به مردم محروم است و همیشه رسیدگی به آنان جزو اصلی‌ترین دغدغه‌های ایشان است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است