Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مهدی حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت: همزمان با برگزاری نمایشگاه عرضه محصولات خانگی بانوان توانمند محلات شهرستان یزد از سوی امور بانوان فرمانداری و دستگاه‌های اجرای شهرستان و با مشرکت بخشداری مرکزی، شورای اسلامی و دهیاری اکرمیه، واحد داوطلبان این جمعیت نسبت به اعزام کاروان سلامت در راستای اجرای طرح ویزیت رایگان، و ارائه خدمات سلامت و توزیع سبد‌های سیفی جات به روستای مذکور اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا این کاروان متشکل از سه پزشک عمومی و دو پزشک متخصص زنان و اطفال، پنج پرستار و داوطلب، یک مربی امداد جهت آموزش امداد در خانه به روستائیان به روستای محروم اکرمیه واقع دربخش مرکزی اعزام شدند و در مراحل بعدی روستا‌های محروم دیگر را نیز تحت پوشش قرار خواهیم داد.

حسینی  ادامه داد: کاروان سلامت هلال احمر یزد در پایان فعالیت خود در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر از مردم ،۳۵ نفر اطفال، ۷۰ نفر زنان، ۱۰۵ نفر عمومی، روستا را به صورت رایگان ویزیت کردند.

ئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد افزود: این طرح در راستای اهداف این جمعیت که حمایت از زندگی و سلامت انسان‌‏ها، تلاش برای تسکین آلام بشری و تامین احترام انسان‏‌هاست، خدمات خود را برای روستائیان محروم در قالب اعزام کاروان‌‏های سلامت به روستا‌های محروم ارائه کرده است.

وی گفت: این کاروان‌‏ها زمینه‌‏ساز حمایت از اقشار نیازمند با بهره‏‌مندی از توان و تخصص داوطلبان و هدایت مناسب امکانات و تجهیزات در راستای اثربخشی برنامه‏‌ها انجام می‏‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش ویزیت و دارو‌های توزیع شده در قالب این طرح ٣٠،٠٠٠،٠٠٠ ریال بوده است، گفت: همچنین بابرپایی ایستگاه سلامت بیش از ۷۰ نفر از شهروندان این منطقه از خدمات رایگان تست فشار و قندخون بهره‌مند شدند.

وی افزود: ۲۰۰ بسته سبد سیفی جات بین مردم منطقه اکرمیه از سوی تیم کاروان سلامت هلال احمر یزد توزیع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طرح کاروان سلامت از طرح‌های ملی جمعیت هلال احمر است که با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم، ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی نیازمندان با حفظ کرامت انسانی و همچنین ایجاد مشارکت موثر در بین داوطلبان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی طرح کاروان سلامت هلال احمر یزد در روستای اکرمیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۳۰۰ نفر متأثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد از چهارم تا ششم اردیبهشت تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی افزود: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به ۱۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثران توزیع شد.

وی اضافه کرد :۱۰۵ تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثران امدادرسانی کردند.

کد خبر 747792

دیگر خبرها

  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • فیلم| امدادرسانی هلال‌احمر نایین در روستای مغار اردستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت