Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است و نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم رحمان عموزاد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولازی سانتلادزه از گرجستان را شکست داد وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل یوتو نیشوچی از ژاپن با نتیجه ۴ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف وی در این مرحله استیو پولین از آمریکا است.

در وزن ۵۵ کیلوگرم مهدی ویسی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آلین سیوریچی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ریکو سوگانوما از ژاپن با نتیجه ۱۵ بر ۵ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ویسی در این مرحله به مصاف روبرت هاوارد از آمریکا می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم امیرحسین متقی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر یک میکا لمکوئل از آفریقای جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم در مصاف با جبرئیل گادجیف از آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر یاش از هند را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۶ بر ۷ از سد ایون دمیان از مولداوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف دنیس ساهالیوک از اوکراین می‌رود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم سالار حبیبی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل استپان علی آکسی اف از بلاروس به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی داوید مچیدلیدزه از اوکراین را با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف حبیبی در این مرحله آرساماج زاسیف از روسیه است.

بیشتر بخوانید:

قاسمی پُر افتخارترین کشتی گیر در رقابت‌های المپیک پس از جهان پهلوان تختی

فرنگی کار عنواندار ایران رقابت های جهانی را از دست می دهد؟

انتهای پیام/

عموزاد، ویسی، فیروزپور و حبیبی در نیمه نهایی کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی

نمایندگان اوزان ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین مقابل حریفانی از ژاپنی و قرقیزستان از رسیدن به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا بازماندند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک پایتخت قرقیزستان، ایمان محمدی دارنده مدال طلای امیدهای جهان و ۲ طلای آسیا در دیدار نیمه نهایی مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۱ بر ۴ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

محمدی در شرایطی که تا ۲ دقیقه مانده به پایان مبارزه ۴ بر یک پیش بود در خاک حریف ژاپنی نشست و ۳ مرتبه متوالی بارانداز خورد و ۷ بر ۴ عقب افتاد تا کار او برای جبران نتیجه سخت شود. او در ادامه ۴ امتیاز دیگر نیز از دست داد تا در نهایت ۱۱ بر ۴ شکست بخورد. محمدی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم، امیر عبدی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر مقابل علی محمد ال عبوداح از عراق به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک و مدال های طلای جهان از قرقیزستان رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۱۲ بر ۲ شکست خورد و او نیز راهی رده‌بندی شد. عبدی در این کشتی دو فن 5 امتیازی خورد.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم راهی فینال شد. ناصر علیزاده در ۸۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، دیگر نمایندگان ایران در ۵ وزن نخست هستند که تا دقایقی دیگر به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ سه طلا در انتظار شاگردان رنگرز
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند؛ دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا / ناصر علیزاده فینالیست شد
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند | دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • دادمرز، علیزاده و میرزازاده فینالیست شدند/دو کشتی‌گیر در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ شکست محمدی و عبدی در نیمه‌نهایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا|۵ ملی‌پوش ایران راهی نیمه نهایی شدند