Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان از امروز (دوشنبه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است و نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم «رحمان عموزاد» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر «نیکولازی سانتلادزه» از گرجستان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل «یوتو نیشوچی» از ژاپن با نتیجه ۴ بر یک پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله «استیو پولین» از آمریکا است.  

در وزن ۵۵ کیلوگرم «مهدی ویسی» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر «آلین سیوریچی» از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل «ریکو سوگانوما» از ژاپن با نتیجه ۱۵ بر ۵ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ویسی در  این مرحله به مصاف «روبرت هاوارد» از آمریکا می رود.  

در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرحسین متقی» در دور اول با نتیجه ۱۲ بر یک «میکا لمکوئل» از آفریقای جنوبی را شکست داد. وی در دور دوم در مصاف با «جبرئیل گادجیف» از جمهوری آذربایجان با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار را بدست آورد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم «امیرحسین فیروزپور» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر «یاش» از هند را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۶ بر ۷ از سد «ایون دمیان» از مولداوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله به مصاف «دنیس ساهالیوک» از اوکراین می رود.  

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم «سالار حبیبی» در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل «استپان علی آکسی اف» از بلاروس به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی «داوید مچیدلیدزه» از اوکراین را با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف حبیبی در این مرحله «آرساماج زاسیف» از روسیه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند

علیرضا مهمدی و امین کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی مسابقات کشتی کسب سهمیه المپیک راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت های کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک پاریس از صبح امروز (یکشنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها، تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 7 بر یک علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 87 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 3 از سد آسان ژانیشوف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

سرِ سالم دِیک در جمع کشتی‌گیران در آستانه بازنشستگی آمریکا

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • ششمین سهمیه المپیک پاریس به نام مهمدی/ تیم کشتی فرنگی تکمیل شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • امین کاویانی‌نژاد المپیکی شد
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| مهمدی و کاویانی نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • کاویانی نژاد در یک قدمی کسب سهمیه المپیک
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • صعود مهمدی به نیمه نهایی