Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@08:28:24 GMT

سامانه عمران اجتماعی رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۴۰۶۲

سامانه عمران اجتماعی رونمایی شد

لرستان- ظهر دوشنبه با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان، سامانه عمران اجتماعی در راستای کمک به مردم سیل‌زده رونمایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه آیین رونمایی از سامانه عمران اجتماعی با بیان اینکه مردم و البته خیرین می توانند وارد این سامانه شده و از میان واحدهای خسارت دیده گزینه مورد نظر خود را انتخاب و کمک‌های خود را واریز نمایند، اظهار کرد: در این سامانه نظارت کامل وجود دارد و هرکس که کمک کرده می‌تواند در جریان کامل بازسازی واحد مورد نظر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد همبستگی همچنان ادامه دارد و همواره در کنار مردم هستیم، بیان داشت: در سایر استان‌ها نیز همکاران ما در بسیج سازندگی اقدام به طراحی سامانه عمران اجتماعی داشته‌اند که امروز شاهد رونمایی آن هستیم.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این نکته که سامانه عمران اجتماعی، ارتباط مردم با مناطق سیل‌زده را آسان‌تر می‌کند، ابراز کرد: شرایط آب و هوا در بسیاری از مناطق سیل‌زده مناسب نیست از این رو گروه‌های جهادی، سپاه و مردم دست در دست هم داده‌اند تا با نهایت تلاش خود، مشکلات مناطق سیل‌زده را برطرف کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 11هزار واحد در سامانهعمران اجتماعی بارگذاری شده است.

انتهای‌پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار غلامرضا سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن محمدی صبح یکشنبه در بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری اظهار کرد: به منظور تکمیل پروژه‌های عمران شهری از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم ۶۰ متری حدفاصل پارک شغاب تا آب‌شیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و… بازدید به عمل آوردند.

این بازدید، فرصتی بود تا مسؤولان مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 6083985

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هکتار زمین به طرح جوانی جمعیت در گلبهار
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • سال جدید برنامه‌های خوبی را برای توسعه و عمران شهر ایلام داریم
  • مسیرگشایی‌های مدیریت شهری در خوی طی ۳۰ سال گذشته بی‌سابقه است
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری بوشهر تسریع می‌شود