Web Analytics Made Easy - Statcounter

خامس رودریگز، بازیکن رئال مادرید، که در دو سال اخیر به صورت قرضی پیراهن بایرن مونیخ را بر تن داشت، بار دیگر به تمرینات این تیم بازگشت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ستاره تیم ملی کلمبیا دو سال پیش و پس از مشکلاتی که با زین الدین زیدان پیدا کرد به صورت قرضی از رئال مادرید جدا شد و به بایرن مونیخ رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد قرضی این بازیکن با بایرن مونیخ بند خرید دائم نیز داشت که پس از پایان فصل گذشته قهرمان بوندس لیگا اعلام کرد که تصمیمی برای خرید این بازیکن ندارد تا خامس بار دیگر در اختیار رئال مادرید قرار بگیرد. گفته می‌شد که ناپولی جدی‌ترین مشتری اوست و کارلو آنچلوتی قصد دارد پس از کار با این بازیکن در رئال مادرید و بایرن مونیخ، در سری آ.

نیز او را به خدمت بگیرد، اما دو باشگاه بر سر قیمت خرید به توافق نرسیدند تا صحبت از پیشنهاد اتلتیکو مادرید مطرح شود. با این حال مصدومیت مارکو آسنسیو که باعث دوری ۹ ماهه او از میادین خواهد بود باعث شد که شرایط برای خامس متفاوت شود. روزنامه‌های اسپانیایی پس از شکست ۷ - ۳ رئال مادرید برابر اتلتیکو مدعی شدند که این نتیجه باعث نگرانی مدیران و کادر فنی رئال شده و آن‌ها تصمیم خود برای فروش بازیکن تیم ملی کلمبیا به این تیم را تغییر دادند. این بازیکن ۲۸ ساله روز دوشنبه بار دیگر به تمرنیات رئال مادرید بازگشت تا برای دیدار این تیم برابر تاتنهام در جام آئودی آماده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خامس رئال مادرید زیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس

هواداران بلوگرانا دلشان برای روزهایی که هیچ تیمی حتی رئال مادرید حریف تیم قدرتمند پپ گواردیولا نبود، تنگ شده‌است.

طرفداری | تعدادی از هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازگشت پپ گواردیولا شدند.

 دیدار جذاب و هیجان‌انگیز تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-2 لوس‌بلانکوس به پایان رسید. رئال در حالی که یک بار در نیمه اول و یک بار هم در نیمه دوم از بارسا عقب افتاد، سرانجام با گل لحظه‌اخری جود بلینگام فاتح سومین ال‌کلاسیکوی فصل شد و جشن قهرمانی زودهنگام لالیگا را در سانتیاگو برنابئو برپا کرد.

بارسلونا امشب ضمن از دست دادن آخرین فرصتِ بازگشت به کورس قهرمانی لالیگا، برای چهارمین بازی متوالی نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد؛ اتفاقی که در 60 سال اخیر برای بارسا تنها دو بار رخ داده و فقط دو سرمربی در تاریخ باشگاه کاتالان (ژاوی و پاتریک او کانل) این رکورد منفی را به ثبت رسانده‌اند.

هواداران بارسلونا دلتنگ روزهایی هستند که به لطف ستارگانی بی‌مانند و البته نابغه‌ای روی نیمکت به نام پپ گواردیولا، نتایج درخشانی در ال‌کلاسیکوها می‌گرفتند. بارسا یونیورسال، معروف‌ترین صفحه هواداری بارسلونا در شبکه X، بلافاصله پس از شکست تیم ژاوی، با انتشار تصویری از گواردیولا، از او خواست به بارسلونا بازگردد. تعداد زیادی از طرفداران بلوگرانا توییت بارسا یونیورسال را بازنشر کردند یا با به‌ اشتراک‌گذاری توییت‌های جداگانه، خواستار بازگشت پپ شدند. 

بارسلونای پپ گواردیولا طی 4 سال تنها 3 بار نتیجه را به رئال مادرید واگذار کرد و 9 مرتبه رقیب سنتی را شکست داد.

بیا خونه پپ

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید
  • باخت‌های پیاپی مقابل رئال مادرید، هواداران بارسلونا را دلتنگ پپ گواردیولا کرد! / عکس
  • تمایل رئال مادرید برای جذب رایگان آلفونسو دیویس در سال 2025 / فابریتزیو رومانو
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • آشتی‌کنان در بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک آماده بازگشت به باشگاه سابق
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود
  • سرژ گنابری دوباره پا به توپ شد / عکس