Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پژمان منتظری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مذاکره ای با مدیران این باشگاه نداشته است و وضعیت حضور او در استقلال مشخص نیست.

با این وجود بحث حضور دوباره منتظری در استقلال در حالی مطرح شده که هیچ گونه تماسی بین او و مدیران استقلال صورت نگرفته و مدیران آبی پوش برای بازگرداندن این بازیکن اقدامی نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تاکنون درخواستی از استراماچونی برای ادامه مذاکرات با پژمان منتظری ارائه نشده و به این ترتیب حضور این بازیکن در استقلال را می توان منتفی دانست.

بیشتر بخوانید:

خط قرمز مرد ایتالیایی روی بازیکن آبی پوش

کریمی مُچ استقلال را خواباند

واکنش حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد

به گزارش ورزش سه، ستاره بازی رفت سپاهان در دیدار رفت در بازی امروز غایب است و ستاره جوان طلایی‌پوشان این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

محمدجواد حسین نژاد اولین بازی درخشان خود در ترکیب سپاهان را در دربی اصفهان انجام داد و پس از عملکرد خیره‌کننده در این مسابقه به سطح اول فوتبال ایران معرفی شد و پس از آن در ترکیب این تیم حضور نسبتا ثابت پیدا کرد.

این ستاره جوان در بازی رفت گل و پاس گل ارسال نکرد اما با حرکات پا به توپ و دریبل‌های سریعی که می‌زد ورزشگاه را به وجد آورده بود و هواداران از ظهور یک بازیکن تکنیکی در ترکیب تیم سپاهان هیجان زده شده بودند.

محمدجواد حسین نژاد در طول لیگ برتر و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در این فصل 3 پاس گل و 2 گل به ثمر رسانده بود و عملکرد خوبی داشت.

نبود او در این مسابقه با توجه به عملکرد در بازی رفت در این مسابقه چشم آمده و حضور او می‌توانست به جذابیت های این مسابقه کمک بیشتری کند، سپاهان در بازی رفت محمد قربانی را هم در ترکیب داشت که این بازیکن هم نیم فصل از این تیم جدا شد و در این مسابقه حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • یک ایرانی مربی سال آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • (عکس) حادثه دلخراش برای ستاره‌ی سابق استقلال
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!