Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۷ مرداد ماه مشاهده می‌کنید. تاریخ انتشار: 17:12 - 07 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۷۳۶۳

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز دوشنبه ۷ مرداد ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرقت از بانک در ساوه

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از وقوع سرقت در یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه خبر داد.

بازگشت فرزند به آغوش مادر بعد از ۷ سال

سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر پلیس هفتم پیشگیری پایتخت با اعلام این خبر گفت: کودک همراه با پدرش در طول این سال‌ها در شهری دیگر از محل سکونت مادرش زندگی می‌کردند و عملاً امکان دسترسی مادر به فرزند وجود نداشت.

۵۰ کیلو حشیش در تهران کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یک قاچاقچی در محله پیروزی به همراه ۵۰ کیلوگرم حشیش خبر داد.

حدود ۲ تن مواد مخدر در استان مرکزی کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف یک تن و ۸۲۵ کیلوگرم انواع مخدر در عملیات‌های پلیس این استان در چهار ماهه نخست سال جاری خبر داد.

توقیف کامیون حامل تلفن همراه قاچاق

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۱۱۰ دستگاه گوشی هوشمند قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در شهرستان دیواندره خبر داد.

سرقت اطلاعات ۱۷۲ کارت بانکی با ترفند فیشینگ

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری متهمی که از طریق فیشینگ اطلاعات ۱۷۲ کارت بانکی را به بهانه در آمد زدایی سرقت کرده بود، خبر داد.

غرق شدن ۲ نفردر رودخانه زاینده رود

فرمانده انتظامی شهرستان سامان از فوت ۲ نفر بر اثر غرق شدگی در رودخانه زاینده‌رود خبر داد.

۳۰ هزار قلم دارو غیر مجاز در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان "نهاوند"، از کشف بیش از ۳۰ هزار قلم دارو در این شهرستان خبر داد.

۱۴۰ میلیارد کالای قاچاق در مرز‌های کردستان

 فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۱۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در مرز‌های کردستان خبر داد.

کشف ۳۳۴ کیلو مواد مخدر جاسازی شده در پژو

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۱۶۳ کیلو و ۳۶۰ گرم تریاک و ۱۷۱ کیلو حشیش در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو خبر داد.

جوان ۱۷ ساله تبریزی در بابلسر غرق شد

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از غرق شدن و مرگ جوان ۱۷ ساله حین شنا در منطقه ممنوعه خبر داد.

دستگیری سارق آموزشگاه موسیقی

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد از دستگیری یک سارق اماکن و کشف انواع اموال سرقتی از مخفیگاه این فرد خبر داد.

دستگیری سارقان کیف قاپ در ولنجک

رئیس کلانتری ۱۶۳ ولنجک از دستگیری دو سارق خشن خبر داد که مالباخته را حین سرقت به شدت مجروح و لاستیک‌های خودروی شهروند دیگری را نیز پنچر کرده بودند.

شلیک دو تیر هوایی برای دستگیری سارقان در ترمینال آزادی

رئیس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب از دستگیری دو نفر سارق که قصد انتقال موتورسیکلت سرقتی به شهری در شمال غرب کشور داشتند خبر داد.

۵۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در ملارد کشف شد

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۵۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوئین) در شهرستان ملارد، به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سرقت قتل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: در پی تماس یک خانم با ۱۱۰ مبنی بر سرقت خودرو اش در یکی از خیابان‌های شهر بم در حالی که کودک ۴ ساله این شهروند هم داخل خودرو بوده به سرعت طرح مهار به تمامی واحد‌های انتظامی ابلاغ شد.  

وی افزود: بدین منظور تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و نهایتا واحد گشت کلانتری ۱۲ در کمتر از یک ساعت، خودروی سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کردند و کودک خردسال را به والدینش بازگرداندند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم تصریح کرد: فورا پس از این عملیات، سارقان فراری و سابقه دار با اقدام اطلاعاتی و پی‌جویی‌های ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.  

وی با اشاره به اینکه ۲ سارق زمانی که این خانم را با خودروی معیوب کنار خیابان مشاهده می‌کنند، درصدد روشن کردن خودروی وی برآمدند و  اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن می‌کنند، از شهروندان خواست: هیچ وقت خودروی خود را در حالت روشن ترک نکنند و در صورت معیوب شدن خودرو، به افراد غریبه اعتماد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • سرقت طلا و قتل شهروند آباده‌ای