Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-18@08:39:27 GMT

از بارسلونا و رئال مادرید چیزی کمتر نداریم!

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۴۹۹۲

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم، فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.

جعفر کاشانی در خصوص شرایط این روز‌های پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره پرسپولیس یک باشگاه قدیمی و پرطرفدار است که جایگاهش را یک شبه به دست نیاورده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در واکنش به اینکه خیلی‌ها از پیشکسوت تا بازیکن به شرایط مدیریتی باشگاه پرسپولیس انتقاد دارند عنوان کرد: از سن و سال من گذشته که در مورد این چیز‌ها صحبت کنم من فقط آرزوهایم را می‌گویم. آرزو دارم که باشگاه هدفمند جلو برود تا به معنای واقعی کلمه باشگاه شود. اینها آرزوی من است.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا تیم قهرمان شود و به موفقیت برسد، اما آیا در مسائل اقتصادی و فرهنگی هم قهرمان شدیم؟ این همه تلاش می‌کنیم که برنامه‌ریزی درست انجام بدهیم. مگر ما چه چیزمان از رئال مادرید و بارسلونا کمتر است، ما همه چیز داریم و از این باشگاه‌ها هم چیزی کم نداریم فقط باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و هدفمند کار را پیش ببریم.

کاشانی در پایان گفت: توصیه من به جوانان و فوتبالیست این است که بدانند عمر فوتبال کوتاه است و تنها چیزی در آینده از آنها می‌ماند رفتار صادقانه است که می‌تواند سرمایه عظیم برای آنها باشد.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EYF برچسب ها: پرسپولیس ، بازارنیوز ، فوتبال

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازارنیوز فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت

قهرمان جدید بوندس‌لیگا به مشتریان ستاره گلزن این تیم پیامی دلسرد کننده فرستاد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در فصل فراموش نشدنی تیم فوتبال بایرلورکوزن که تا الان با ثبت اولین قهرمانی تاریخ این تیم در بوندس‌لیگا همراه بوده و ممکن است دو جام دیگر هم به آن اضافه شود، یکی از بهترین‌ها و تأثیرگذارترین بازیکنان بدون شک هافبک هجومی جوان این تیم فلورین ویرتز بوده است.

بازیکن آلمانی 20 ساله، در بازی این هفته لورکوزنی‌ها که قهرمانی‌شان را در فاصله 5 هفته به پایان فصل مسجل کرد، با وجود ورود به میدان به عنوان یار تعویضی، موفق به ثبت اولین هت‌تریک دوران بازیگری حرفه‌ای خود شد. او این سه گل را به 14 گل و 18 پاس گلی که پیش از این در تمامی رقابت‌ها برای لورکوزن به ثمر رسانده بود، اضافه کرد و به این ترتیب ارزش خود را بیش از هر زمان دیگری بالا برد. عملکرد ویرتز توجه بسیاری از تیم‌های مطرح اروپا را جلب و سن پایین‌اش او را به گزینه‌ای ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است.

بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد

با این وجود جذب ویرتز کار آسانی نخواهد بود، چرا که لورکوزن برای فروش او هیچ فشاری روی خود نمی‌بیند. ویرتز تا سال 2027 به لورکوزن متعهد است، ضمن اینکه سایت ترنسفرمارکت ارزش او را حدود 110 میلیون یورو تخمین زده است؛ البته از نظر مدیراجرایی باشگاه لورکوزن این رقم خیلی بالاتر از این‌هاست. فرناندو کارو، مدیراجرایی باشگاه در گفت‌و‌گو با رادیو مارکا درباره آینده بازیکن آلمانی این تیم گفت: هیچ‌یک از بازیکنان ما غیرقابل فروش نیستند اما در مورد ویرتز باید بگویم که او با پیشنهادی کمتر از 150 میلیون یورو جایی نخواهد رفت.

در 12 تا 18 ماه گذشته، از تیم‌های فراوانی به عنوان مشتری ویرتز یاد شده که بارسلونا و رئال مادرید تنها دو مورد آنها هستند. در میان این دو تیم هم اما بارسلونا با محدودیت‌های مالی‌اش هیچ شانسی برای پرداخت رقم درخواستی لورکوزن ندارد و در مورد رئال مادرید هم با توجه به تمرکز این باشگاه روی جذب امباپه فعلاً انتظار چنین خریدی نمی‌رود هرچند انتصاب احتمالی ژابی آلونسو سرمربی فعلی لورکوزن به عنوان سرمربی بعدی کهکشانی‌‌ها، ممکن است این سناریو را تغییر دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • خوشحالی مسوت اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل منچسترسیتی / عکس
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد
  • عملکرد درخشان لیونل مسی در جریان پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید در فصل 2016/17 / فیلم
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نوزدهمین قهرمانی رئال مادرید در کوپا دل ری با برتری 2-1 مقابل بارسلونا (2014/4/16) / فیلم