Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@20:53:57 GMT

توضیح بانک صادرات در مورد حادثه امروز در ساوه

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۵۰۱۵

توضیح بانک صادرات در مورد حادثه امروز در ساوه

سرقت مسلحانه صبح امروز شعبه ساوه بانک صادرات ایران هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشت .

رئیس روابط‌عمومی بانک صادرات ایران در گفت‌وگو با ایسنا با بیان مطلب فوق افزود: صبح امروز دو سارق با سلاح‌های گرم و سرد برای سرقت پول‌های موجود در صندوق، وارد شعبه بانک صادرات شدند اما همکاران شعبه بلافاصله با آگاهی از موضوع، آژیر شعبه را فعال کردند که این اقدام منجر به ناکام ماندن عملیات اصلی سارقان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر لعلی افزود: سارقان با شنیدن صدای آژیر، صرفاً به جمع کردن پول‌های روی باجه اقدام کردند که مجموع مبالغ سرقت‌شده کمتر از ۲۰ میلیون تومان بوده است .

وی با بیان اینکه شعبه یادشده به جدیدترین سیستم‌های امنیتی مجهز بوده و همین موضوع منجر به واکنش سریع همکاران شده است، گفت: خوشبختانه در این حادثه آسیبی به همکاران و مشتریان وارد نشده و نیروی انتظامی نیز در زمان مناسب در محل شعبه حاضر شد .

وی از تشکیل پرونده این سرقت در نیروی انتظامی ساوه برای ردیابی سارقان خبر داد .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ایران پول روابط عمومی نیروی انتظامی صادرات قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • زورگیری در بزرگراه صدر تکرار شد | ۳ زورگیر خشن چطور گوشی راننده را سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • گفت‌وگو با زورگیران بزرگراه صدر؛ می‌خواستیم پول‌دار شویم اما بدبخت شدیم
  • کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی