Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش گفت: سربازان الگوی ما در جامعه هستند که در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید زندگی شهدای سرباز دفاع مقدس را ترسیم و به نسل جوان معرفی کنیم که این امر یک لازمه اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود. ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امیر سرتیپ محمدرضا فولادی عصر امروز در دیدار با خانواده‌های دو شهید سرباز در اردبیل اظهار داشت: هم‌افزایی لازمه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی است و در این زمینه باید تمام سعی و اهتمام خود را برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی باید به‌کار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت و لزوم دیدار با خانواده‌های شهدای معزز گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای والامقام و دیدار با آنان برای ما یک اولویت اساسی است که باید این امر مهم مورد توجه واقع شود که در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.

دیدار صمیمی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد+تصویرخراسان جنوبی| خدام رضوی با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس شهر خضری دیدار کردنداستفاده حداکثری از توان داخلی برای تجهیز مجموعه ارم سبز/ارائه تخفیفات ویژه به خانواده شهدا

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش بیان کرد: سربازان الگوی ما در جامعه هستند که در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی باید زندگی شهدای سرباز دفاع مقدس را ترسیم و به نسل جوان معرفی کنیم که این امر یک لازمه اساسی بوده و باید مورد توجه واقع شود.

فولادی تصریح کرد: سربازان وطن با حماسه‌آفرینی در میدان تا پای جان جنگیده و برای رسیدن به اهداف والای مقدس انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند که این موضوع یک واقعیت انکارناپذیر است که فرماندهان جنگ نیز به خاطر حضور سربازان در میدان آسوده هستند.

وی بیان کرد: ما داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام و خانواده‌های عزیزی هستیم که درس ایثار و شجاعت را سرمشق زندگی همه ما کرده‌اند و این مهم در جامعه باید به یک امر نهادینه و فراگیر تبدیل شود به گونه‌ای که نسل جوان و امروزی نیز قدم در مسیر و اهداف شهدای والامقام بگذارند.

انتهای پیام/ح

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست

معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دفاع از آرمان‌های امام راحل، انقلاب و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

محمد شروین اسبقیان در گفت و گو با ایسنا، درباره واکنش ایران به حمله ناجوانمردانه اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اظهار کرد: این تجاوز آشکاری که رژیم صهیونیستی در منطقه با رهبری آمریکا به کنسولگری ایران حمله کرد و جمعی از مستشاران نظامی ما را در این کنسولگری مظلومانه به شهادت رساند و ما در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان های نظام و به تاسی از رهبر معظم انقلاب که چه زیبا فرمودند که «دوران بزن در رو تمام شده، بزنی می‌خوری»؛ اسراییل از رزمندگان کفرستیز اسلام سیلی محکمی خورد.

وی گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس هم ما دفاع کردیم و هیچ وقت در طول تاریخ حمله کننده نبودیم. امروز امنیتی که در کشور ما برقرار است مرهون دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس می باشد. در حقیقت فرهنگ اصیل ما دفاع است.

اسبقیان تصریح کرد: در طی این ۸ سال از نظام جمهوری اسلامی، از آرمان های شهدا و امام عزیز شهدا دفاع کردیم و خواهیم کرد. اگر اتفاق خاصی هم رخ دهد راهبردهای دفاعی ما تمام اهداف دشمن را دربرمی‌گیرد. این استراتژیی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح در راستای رهنمودهای فرماندهی کل قوا رهبر معظم انقلاب دنبال می کنند.

وی ادامه داد: ما شروع کننده هیچ جنگی نیستیم و نخواهیم بود، بلکه قدرت نظامی بازدارنده خود را به رخ استکبار جهانی و مجموعه آن ها خواهیم کشید. امروز معادلات امنیتی جدیدی را به دنیا نشان دادیم که اگر متجاوز آشکارا به خاک ما حمله کند به وظیفه دفاعی خود عمل خواهیم کرد، چنان که در دوران ۸ سال دفاع مقدس عمل کردیم.

اسبقیان افزود: امروز با این دفاع مشروع به جهانیان و متجاوزین نشان دادیم که راهبردهای دفاعی ما بسیار غنی است.

معاون وزیر در پایان خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش کشور طی ۸ سال دفاع مقدس شهدای بزرگی را به نظام مقدس اسلامی و انقلاب تقدیم کرده و از این دفاع مشروع ملت شادمان است. به عنوان یک شهروند بسیجی ایرانی که افتخار حضور در دفاع مقدس را داشته ام معتقدم که دفاع از آرمان های انقلاب، نظام و رهبری معظم و وجب به وجب خاک ایران اسلامی با قدرت و با اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است