Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، بسیجیان پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با حضور در حسینیه حضرت امام (ره) و غبار روبی مزار شهدا با شهدا میثاقی دوباره بستند.
در این مراسم سید کمیل هاشمی، مسئول فرهنگی این پایگاه با اشاره به اهمیت ترویج سیره شهدا و وظیفه ما در اشاعه و گسترش آن در جامعه خاطرنشان کرد: جوانان امروز ایران اسلامی مشتاق ساختن ایران هستند و چه انگیزه و الگوی بالاتر از شهدا وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بایستی شهدا و مطالعه سیره زندگی آن‌ها را جزو برنامه‌های روزانه خود قرار دهیم؛ چراکه آن‌ها بهترین حجت و چراغ راه برای سعادت دنیا و آخرت ما هستند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مهمان نوازی و استقبال گرم شما از رئیس جمهور متشکریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ متن پیام به این شرح است : 
بسم الله الرحمن الرحیم
 مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی استان سمنان
حضور پرشور و میهمان نوازی صمیمانه شما اهالی غیور و وفادار استان همیشه سرافراز سمنان، در استقبال و میزبانی از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و انقلابی ایران اسلامی، در تاریخ پر صلابت و پر افتخار این استان ماندگار و برای همیشه موجب عزت و سرافرازی خواهد بود.
 بی شک استقبال گرم شما مردم دارالمرحمه از رئیس جمهور مکتبی، انقلابی و شجاع ایران اسلامی در اولین سفر استانی در سال ۱۴۰۳ و پس از پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل در عملیات موفق " وعده صادق" بیعتی دوباره با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام و گواهی صادق بر حمایت‌های همه جانبه آحاد ملت ایران و بویژه غیور مردمان استان سمنان از مسئولان نظام و خدمتگزاران صدیق خود می‌باشد.
 بدینوسیله از یکایک مردم اخلاق مدار و شریف هم استانی که در میزبانی و آئین استقبال از ریاست محترم جمهور و وزرایی که به نمایندگی از رئیس جمهور به شهر‌های استان عزیمت نمودند، سنگ تمام گذاشته و تصاویری ناب از همدلی و همراهی مردم و مسئولان را به نمایش گذاشتند، همچنین از هماهنگی و انسجام انجام شده توسط تمامی مسئولان و برنامه ریزان سفر، علی الخصوص نیرو‌های نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و روحانیت معزز، مدیران کل ستادی و انتظامی، تشکل‌های مردمی، اصحاب رسانه، خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و بصورت ویژه از برنامه سازان و عوامل پر تلاش صدا و سیمای مرکز سمنان و رسانه ملی که در ثبت و ماندگار سازی این سفر پر خیر و برکت تلاش نمودند، صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و آرزو داریم این همدلی و همراهی ملت با دولت مردمی سیزدهم بیش از پیش موجبات پیشرفت و توسعه کشور و استان عزیزمان و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی را فراهم سازد.
 همچنین لازم است از طرف خود و همه مردم استان از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم، مجموعه هیئت دولت و وزرای ارجمند که با حضور و همراهی خود در اقصی نقاط این استان موجبات دلگرمی، امید و نشاط بیش از پیش مردم با اخلاق این دیار را فراهم نمودند، صمیمانه تقدیر و تشکر نماییم.
 امید که همواره در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای " مد ظله العالی) سربلند و پرافتخار باشید.
مرتضی مطیعی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان
سید محمد رضا هاشمی
استاندار سمنان

دیگر خبرها

  • نسل جدید ورزش ایران باید با سیره و منش شهدای ورزشکار آشنا شوند
  • از مهمان نوازی و استقبال گرم شما از رئیس جمهور متشکریم
  • ایران پایگاه نظامی اسراییل در امنیتی‌ترین نقطه کره زمین را زد
  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • حبس بیت‌المال و توزیع با تأخیر آن، از زمان خلیفه دوم شروع شد/مقابله امام علی با ویژه‌دانی در بیت‌المال
  • یادواره های شهدا منتقل‌کننده دغدغه‌مندی شهدا به مخاطبین باشد
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • اولین پیام رهبر انقلاب بعد از حمله ایران به اسرائیل