Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور از دانش آموز نخبه ایرانی که در شصتمین المپیاد جهانی ریاضی در لندن موفق به کسب مدال نقره شد، تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور از سید محمد مهدی حاتمی دانش آموز نخبه ایرانی که موفق به کسب مدال نقره شصتمین المپیاد جهانی ریاضی در لندن شده است، تقدیر کرد.

 

سید محمد مهدی حاتمی پس از کسب مدال نقره در المپیاد جهانی ریاضی در انگلستان، در اقدامی تحسین برانگیز روی پل لندن نماز خود را اقامه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاتمی متولد ۱۳۸۰ و فرزند سید کاظم حاتمی؛ از کارکنان وزارت کشور است. وی پیش از این نیز، موفق به کسب مقام در مسابقات خوارزمی شده بود.

 

گفتنی است؛ شصتمین المپیاد جهانی ۲۰۱۹ ریاضی از ۲۳ تا ۳۱ تیرماه امسال در شهر باث انگلیس برگزار شد.

 

در این المپیاد دانش‌آموزان ایرانی ۶ مدال گرفتند. شایان طلایی موفق به کسب مدال طلا، سید محمدمهدی حاتمی و علی میرزایی اناری موفق به کسب مدال نقره شدند. امیرعباس محمدی، فراز قهرمانی و کیان شمسایی نیز توانستند مدال برنز این رقابت‌ها را به دست آورند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها مجلس روزنامه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار شبستان یزد خراسان جنوبي اوقات فراغت اردبیل تقدیر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی

رسول گرمسیری در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صاحب مدال نقره شد...

طرفداری| رسول گرمسیری در رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره گرفت.

مسابقات نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا از عصر امروز (سه شنبه) در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. در وزن 82 کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 8 بر صفر سیجین یانگ از کره جنوبی را در دور دوم از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی رفت.

وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 7 از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت. گرمسیری در دیدار پایانی با تایزو یوشیدا از ژاپن سرشاخ شد و با نتیجه 9 بر صفر مغلوب حریف خود شد و به مدال نقره رسید. پیش از او محمدرضا رستمی هم به حریف ژاپنی باخت و از کسب مدال طلا بازماند.

 

بیشتر بخوانید:

محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • رسول گرمسیری هم نقره گرفت؛ دومین کابوس ژاپنی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ گرمسیری به مدال نقره بسنده کرد + فیلم
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • ناکامی رستمی در فینال ۷۲ کیلوگرم؛ کشتی‌گیر ژاپنی طلایی شد
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید